printlogo


کد خبر: 180989تاریخ: 1396/6/15 00:00
اخبار

کاستا در لیگ قهرمانان اروپا بازی نمی‌کند
باشگاه چلسی نام مهاجم اسپانیایی را از فهرست ۲۴ نفره برای لیگ قهرمانان اروپا خط زد. به نقل از آ.اس، دیگو کاستا به همراه چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی نخواهد کرد و ممکن است با اتلتیکومادرید این اتفاق بیفتد. اگر مذاکره 2 تیم انگلیسی و اسپانیایی به نتیجه برسد کاستا در ژانویه پیراهن قرمز و سفیدپوشان را بر تن خواهد کرد و در صورتی که اتلتیکو بتواند از گروه خود صعود کند، مهاجم اسپانیایی نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. آبی‌های لندن نام مهاجم اسپانیایی-برزیلی را در فهرست ۲۴ نفره برای لیگ قهرمانان ننوشتند اما برای لیگ برتر انگلیس این کار را انجام دادند. این موضوع مشکلی برای انتقالش در زمستان ایجاد نخواهد کرد. آلوارو موراتا و باتشوای تنها مهاجمان میانی آنتونیو کونته برای این رقابت‌ها هستند. اگر کاستا به همراه چلسی در لیگ قهرمانان بازی می‌کرد نمی‌توانست در صورت امضای قرارداد با اتلتیکو در این بازی‌ها به میدان برود. در انگلیس خبر از حضور مهاجم اسپانیایی در روزهای آینده در لندن می‌دهند. او به این شهر سفر خواهد کرد تا انتقالش به تیم مادریدی امکانپذیر شود. کاستا در لندن به تمریناتش ادامه خواهد داد و منتظر زمستان خواهد بود تا بتواند برای اتلتیکو بازی کند.

نگرانی‌های ربروف قبل از دیدار با پرسپولیس
حریف تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت خوبی قبل از دیدار برگشت ندارد و سرمربی این تیم بسیار نگران است.‌ به نقل از یورو اسپورت عربی، الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و قرار است این دیدار، سه‌شنبه هفته آینده در امارات برگزار شود. رسانه‌های عربستانی از وضعیت عجیب نماینده عربستان قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس سخن به میان آورده‌اند. یورو ‌اسپورت عربستان نوشت: ربروف قبل از دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس بسیار نگران است، چرا که تیمش نه زمین تمرین اختصاصی خود را در اختیار دارد و نه بازیکنان اصلی‌اش را و همین باعث شده تمرینات این تیم وضعیت عجیبی به خود بگیرد. 9 بازیکن الاهلی در اردوی تیم‌‌‌ملی فوتبال عربستان حضور دارند و 2 بازیکن دیگر هم در اردوی تیم‌ملی فوتبال سوریه و مصر هستند و به این ترتیب الاهلی بدون
11 بازیکن اصلی خود در حال‌ تمرین کردن است و طبیعی است سرمربی اوکراینی آنها نمی‌تواند برنامه‌های تاکتیکی خود را قبل از آغاز حساس‌ترین بازی فصل پیاده کند. مشکل الاهلی تنها غیبت بازیکنان ملی‌پوش نیست،‌ بلکه بعد از ورود کاروان تیم‌ملی فوتبال ژاپن به عربستان ورزشگاه اختصاصی الاهلی در اختیار سامورایی‌ها قرار داده شده و تمرینات الاهلی به جای دیگری منتقل شده است. الاهلی و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می‌روند که جدال رفت 2 تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده است.

موراتی: اگر داور ویدئویی بود اینتر قهرمان می‌شد
مالک پیشین باشگاه اینتر با رد احتمال بازگشتش به دنیای فوتبال، ادعا کرد اگر ۲۱ سال پیش تکنولوژی امروزی برای کمک به داوران وجود داشت، تیم او و نه بانوی پیر، اسکودتو را برده بود. ماسیمو موراتی جزو آن دسته از کسانی است که معتقدند استفاده از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی جذابیت فوتبال را می‌گیرد اما او معتقد است اگر این تکنولوژی 21 سال پیش معرفی شده بود، اینتر در کورس قهرمانی سری A به یوونتوس نمی‌باخت. اینتر سال 1998 در ماه آوریل با یک گل به یوونتوس باخت که نتیجه آن بازی نقشی پررنگ در ناکامی نراتزوری برای تصاحب اسکودتو داشت. موراتی اما معتقد است اگر کمک‌داور ویدئویی در آن بازی وجود داشت، خطایی که مارک یولیانو، مدافع یوونتوس روی رونالدو نازاریو مرتکب شد از دید داور پنهان نمی‌ماند. موراتی در مراسمی در مدرسه مربیگری ایتالیا در مجموعه تمرینی کورچیانو، درباره استفاده از تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی برای کمک به قضاوت بازی‌های این فصل سری A اظهار داشت: کمک داور ویدئویی؟ من هنوز هم به طور کامل این تکنولوژی را درک نکرده‌ام. شاید استفاده از این تکنولوژی جذابیت را از بازی‌های فوتبال بگیرد و برای هواداران ناخوشایند باشد چون در آن شدیدا به جزئیات توجه می‌شود اما شاید اگر در سال 1998 هم چنین تکنولوژی‌ای وجود داشت، به ما کمک می‌کرد (قهرمان شویم). موراتی در ادامه درباره نتایج این فصل اینتر با هدایت لوچانو اسپالتی هم تأکید کرد: من از نتایجی که اسپالتی گرفته، غافلگیر نشده‌ام اگرچه می‌دانم اینتر تیم سختی برای مربیگری است. اسپالتی گزینه خوبی است، تجربه کافی دارد و می‌خواهد برنده باشد. هنوز روزهای اول فصل است اما من فکر می‌کنم اینتر سرمربی خوبی استخدام کرده است.


Page Generated in 0/0044 sec