printlogo


کد خبر: 181038تاریخ: 1396/6/15 00:00
آوای شهر

با حکم نجفی
مدیر مستعفی راه‌آهن معاون حمل و نقل شهرداری تهران شد
محمدعلی نجفی 4 تن از معاونان شهرداری تهران را در معاونت مالی، برنامه‌ریزی، حمل‌ونقل و شهرسازی تغییر داد. به گزارش فارس، سمیع‌الله حسینى‌مکارم جایگزین قدرت‌الله گودرزی در  معاونت مالى و اقتصاد شهری، حجت میرزایى جایگزین امانی در معاونت برنامه‌ریزى، توسعه شهری و امور شورا، محسن پورسیدآقایى جایگزین مازیار حسینی در  معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و مهدى حجت جایگزین پشمچی‌زاده در معاونت شهرسازى و معمارى شد. نکته جالب در انتصابات صورت گرفته حضور پورسیدآقایی، مدیر مستعفی راه‌آهن کشور در سمت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران است. پورسیدآقایی سال گذشته در پی حادثه برخورد دو قطار در سمنان که به کشته شدن 50 تن منجر شد از سمت خود استعفا کرد. نقص فنی سیستم کنترل هوشمند راه‌آهن که در دوران مدیریت او طراحی شده و به بهره‌برداری رسید از عوامل این حادثه دلخراش بود. او اکنون به عنوان معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب شده است.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی گلایه کرد
عدم همکاری سازمان‌های دولتی با موزه دفاع‌مقدس
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های این موزه در هفته دفاع‌مقدس از عدم همکاری سازمان‌های دولتی با این موزه برای ترویج فرهنگ دفاع‌مقدس و ایثار و مقاومت گله کرد.
به گزارش تسنیم، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با بیان اینکه جمع زیادی از مردم ایران دچار کم‌بینایی و نابینایی هستند، گفت: برهمین اساس از سال گذشته اقدام به صوتی کردن کتاب‌های دفاع‌مقدس کردیم و 70 عنوان کتاب در سال گذشته و 70 عنوان در سال جاری صوتی شد که با استقبال جامعه نابینایان و کم‌بینایان مواجه شده است. سردار خضرایی در ادامه با گله از انتشارات دولتی برای عدم استقبال و همکاری برای در اختیار قراردادن کتاب‌های خود برای صوتی کردن آنها گفت: 90 درصد انتشارات دولتی برای نشر کتاب‌های صوتی درخواست وجه مالی می‌کنند و این در حالی است که موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برای انتشار این کتاب‌ها و دسترسی عموم مبلغی را دریافت نمی‌کند و آنها را به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد. وی سپس با اشاره به اینکه بعضی از کشور‌های دنیا با استفاده از اقلام هنری مانند ویدئو مپینگ یا دیوار نمایش در مراکز عمومی اقدام به نمایش آثار مختلف می‌کنند، تصریح کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس دارای اقلام تخصصی برای  اجرای این برنامه است اما با توجه به نامه‌نگاری‌های انجام شده و محتوای قابل قبول و موثر متاسفانه سازمان‌های دولتی تمایلی به نمایش روی دیواره‌های ساختمان‌های سازمان‌های خود را ندارند و مردم را از استفاده از این نمایش‌ها محروم می‌کنند.

 


Page Generated in 0/0059 sec