printlogo


کد خبر: 181088تاریخ: 1396/6/16 00:00
رتبه برتر « وطن‌امروز» در رشته حفظ و ترتیل قرآن

رتبه برتر « وطن‌امروز» در رشته  حفظ و ترتیل قرآن
همزمان با اختتامیه مسابقات قرآنی سراج که توسط فرهنگسرای رسانه برگزار شد، «سیدکاظم ساجد» از روزنامه «وطن‌امروز» حائز رتبه اول در بخش حفظ و ترتیل قرآن کریم شد. این دوره از مسابقات با حضور تعداد زیادی از اهالی رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی برگزار شد.  شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، ترتیل و مفاهیم در 2 بخش خواهران و برادران، خرداد ماه سال جاری در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، با یکدیگر به رقابت پرداختند و روز سه‌شنبه برگزیدگان هر رشته با حضور مدیران سازمان فرهنگی- هنری شهرداری و فرهنگسرای رسانه معرفی شدند.

آغاز فاز نخست محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان تهران
بنیاد محرومیت‌زدایی فائزون به‌منظور ارائه خدمات به ساکنان مناطق محروم حاشیه استان تهران، مرحله نخست خدمات‌‌رسانی به مردم روستاهای منطقه چهارده محله شهرستان مامونیه را با ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی آغاز کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، فاز نخست محرومیت‌زدایی از مناطق محروم حاشیه استان تهران با محوریت خدمات بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی به مدت یک ماه و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، طی روزهای آتی بنیاد محرومیت‌زدایی فائزون قصد دارد تیم‌های پزشکی متخصص و دندانپزشک را نیز با توجه به شناسایی‌های صورت گرفته به روستاهای هدف خود اعزام کند و چند تن از روستاییان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت را که در جریان این شناسایی‌ها نیازمند معالجه در بیمارستان تخصصی هستند، حمایت مالی کند.


 


Page Generated in 0/0060 sec