printlogo


کد خبر: 181089تاریخ: 1396/6/16 00:00
کوتاه و گویا

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تمام فعالان حوزه کودک و نوجوان برای مشارکت در برنامه‌ها و نمایشگاه هفته‌ ملی و روز جهانی کودک دعوت کرده است. نهادها و سازمان‌ها، تشکل‌ها و وزارتخانه‌های علاقه‌مند به مشارکت در برنامه‌ها و نمایشگاه هفته‌ ملی کودک در تهران می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام برای استفاده از فضاهای نمایشگاهی، سالن‌های برپایی نشست و کارگاه، اقدام و برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این رویداد ارائه کنند.
 هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با ثبت‌نام بیش از 23 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور به کار خود پایان داد. در این دوره 36 نفر از برگزیدگان مرحله اول این رویداد از 31 مرداد تا 14 شهریور ماه در یک فضای علمی-آزمایشگاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.
 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف توسعه اقتصاد مبتنی ‌بر فناوری ‌نانو، مطابق با برنامه 10 ساله دوم خود (چشم‌انداز ۱۴۰۴)، اقدام به راه‌اندازی مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی با حضور تجهیزات و ماشین‌آلات نیمه‌صنعتی از 6 پلتفرم حوزه فناوری نانو کرده است.
 مهندس فخرالدین سلیمانی، شهردار منطقه یک در جمع قائم‌مقام شهرداری منطقه یک تهران، معاونان، مدیران و شهرداران نواحی این منطقه اجرای ضوابط شهرسازی و طرح استقبال از مهر را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: شهروندان منطقه یک تهران درباره بحث نگهداشت شهر بسیار حساس هستند و بیشترین مطالبه آنها از مدیریت شهری بحث نظافت، پاکسازی، فضای سبز و... شهر است.


Page Generated in 0/0056 sec