printlogo


کد خبر: 181103تاریخ: 1396/6/16 00:00
اخبار

بزرگ‌ترین پاداش تاریخ ورزش عربستان به ملی‌پوشان فوتبال سعودی
وزیر ورزش عربستان اعلام کرد به هر بازیکن و اعضای کادرفنی این کشور
۵ میلیون ریال عربستان پاداش خواهد داد. به نقل از چمپیونات، عربستان بعد از 2 دوره غیبت توانست خود را به جام‌جهانی روسیه برساند. همین موفقیت تاریخی باعث شد تا وزیر ورزش عربستان اعلام کند به هر یک از بازیکنان و اعضای کادر فنی این کشور ۵ میلیون ریال عربستان (حدودا ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) پاداش خواهد داد. این بزرگ‌ترین پاداش تاریخ ورزش عربستان است که به ورزشکاران این کشور داده شده است. عربستان آخرین بار در سال ۲۰۰۶ در جام‌جهانی حاضر بود که با یک تساوی برابر تونس و شکست ۴ بر صفر برابر اوکراین و یک بر صفر برابر اسپانیا از صعود به مرحله بعد بازماند.

پاسخ تند نیمار به انتقاد رئیس بارسا
ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پاسخ انتقاد اخیر رئیس باشگاه بارسلونا را دارد. ماریا بارتومئو در جدیدترین اظهارنظر خود به انتقاد از نیمار پرداخت و اعتراف کرد در جدایی این بازیکن از بارسلونا دچار اشتباه بزرگی شده است. سخنان جنجالی رئیس باشگاه بارسلونا خیلی سریع با واکنش نیمار مواجه شد. این بازیکن برزیلی گفت: بارتومئو نفرت‌انگیز و تمسخرآمیز است. این واکنش کوتاه نیمار به انتقاد رئیس باشگاه بارسلونا بود تا ثابت کند آماده پاسخ دادن به هر انتقادی از باشگاه سابق خود است. نیمار در پاری‌سن‌ژرمن عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و توانسته در
3 بازی 3 گل به ثمر رساند.

واکنش تاج به تبانی تیم‌ملی ایران با سوریه
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مطرح شدن بحث تبانی تیم‌ملی فوتبال مقابل سوریه توسط یک نماینده مجلس، گفت: فوتبال ایران پاک است و از مطرح شدن چنین بحثی متاسفم. به گزارش مهر، مهدی تاج با تاکید بر اینکه سوریه هرگز جزو قدرت‌های فوتبال آسیا نبوده است، خاطرنشان کرد: البته این تیم همیشه حریفی سرسخت برای فوتبال ایران بوده است و ما سابقه تساوی با سوریه را در مقدماتی جام‌جهانی از ۱۹۹۴ تا به امروز داشته‌ایم. طرح موضوع تبانی، بازی کردن با اعتبار ورزش کشور و حیثیت فوتبال ملی است. وی ادامه داد: آنها که کارلوس را می‌شناسند بخوبی می‌دانند در مرام، منش و سابقه حرفه‌ای کی‌روش هیچوقت چنین چیزی مطرح نبوده و نیست چرا که او یک مربی بزرگ و معتبر بین‌المللی است. تاج درباره بازی و نتیجه ایران مقابل سوریه گفت: ما تا آخرین لحظه تیم برتر و برنده میدان بودیم اما حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و همینطور کمتر از حد انتظار ظاهر شدن برخی بازیکنان و از همه مهم‌تر خستگی مسافت طولانی بازگشت از کره‌جنوبی، همه و همه دست هم داد تا تیم‌ملی نتیجه برد را حفظ نکند. رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اما این موضوع اصلا از شایستگی کادر فنی و بازیکنان کم نمی‌کند و ما بدون باخت به روسیه رفتیم و با حمایت مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و با قدرت کارمان را برای رسیدن به دور دوم مرحله نهایی جام‌جهانی ادامه خواهیم داد.

منصوریان ملی‌پوشانش را می‌خواهد
سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد به همه بازیکنان ملی‌پوشش برای دیدار در جام حذفی مقابل گل‌گهر سیرجان نیاز دارد. علیرضا منصوریان روز جمعه یکی از حساس‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین بازی‌های خود در استقلال را پیش رو دارد. دیداری که در جام حذفی و مقابل گل‌گهر سیرجان باید انجام ‌شود. بزرگ‌ترین دغدغه منصوریان و همه استقلالی‌ها بالا رفتن شمار بازیکنان مصدوم این تیم است. استقلال آنقدر بازیکن مصدوم غایب دارد که منصوریان قید استفاده از بازیکنان ملی‌پوشش را در بازی مقابل یک تیم لیگ یکی نزند. سرمربی تیم استقلال اعلام کرد برای این بازی به همه بازیکنان ملی‌پوشش چه در بازی‌های تیم‌ملی بازی کرده باشند یا بازی نکرده باشند، نیاز دارد. وی تاکید کرده جباروف هم زودتر به تهران بازگردد تا از او هم در این بازی استفاده کند. دیدار تیم استقلال در چارچوب مسابقات جام حذفی کشور از ساعت ۱۷:۴۵ روز جمعه هفدهم شهریور در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر در سیرجان برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0049 sec