printlogo


کد خبر: 181106تاریخ: 1396/6/16 00:00
مصاف گسترش فولاد و پرسپولیس
روز سخت در تبریز

2 تیم گسترش فولاد و پرسپولیس در چارچوب بازی عقب‌افتاده از هفته پنجم لیگ برتر امروز پنجشنبه به مصاف هم می‌روند که نتیجه این دیدار می‌تواند صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی را تغییر دهد. 2 تیم گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس امروز در چارچوب بازی عقب افتاده از هفته پنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار به دلیل حضور پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. پرسپولیس در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که بلافاصله پس از این دیدار باید خودش را برای دیدار حیاتی برگشت مقابل الاهلی عربستان آماده کند و عازم ابوظبی شود. گسترش فولاد در حال حاضر با 3 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و با تمام قوا می‌آید تا با پیروزی در این دیدار خودش را از انتهای جدول جدا کند و تا رده یازدهم بالا بیاید. اگر این اتفاق بیفتد استقلال بحران‌زده علیرضا منصوریان به قعر جدول سقوط می‌کند تا پس از مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان این تیم، یک اتفاق بد دیگر هم برای استقلالی‌ها رخ دهد. البته آبی‌پوشان پایتخت می‌توانند به این امیدوار باشند که پرسپولیس برای بازپس‌گیری صدر جدول به مصاف گسترش فولاد برود. در حال حاضر پارس جنوبی جم با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی است و پرسپولیس پشت سر این تیم با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. تفاضل گل این 2 تیم با هم برابر است و پرسپولیس کافی است پیروز این دیدار شود تا به صدر جدول رده‌بندی برسد. در هر صورت این دیدار به تعویق افتاده هم می‌تواند با برد پرسپولیس باعث روحیه گرفتن این تیم در آستانه دیدار حساس با الاهلی شود تا با صدرنشینی به استقبال این دیدار برود و هم می‌تواند با پیروزی گسترش فولاد، اسباب سقوط استقلال به قعر جدول را فراهم کند.
بوناچیچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است
سرمربی گسترش فولاد دیدار تیمش برابر پرسپولیس را سخت ارزیابی کرد. لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم گسترش فولاد ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: همه ما می‌دانیم که پرسپولیس در 2 سال اخیر بهترین تیم ایران بوده است. در این مقطع بازی سختی برابر آنها داریم چون خود ما مشکلاتی درباره بازیکنان‌مان داشتیم. 3-2 روز است که برخی از بازیکنان‌مان بیمار شده‌اند و یوسف سیدی هم خواهرش را از دست داده و شرایط روحی خوبی ندارد. خود من نمی‌دانم که 100 درصد چه بازیکنانی را به زمین می‌فرستم. پرسپولیسی‌ها به دنبال نتیجه خوب هستند و از انگیزه کافی برخوردارند. انتظار بازی سخت و سنگینی را مقابل این تیم داریم. ما تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را به زمین بفرستیم و نتیجه بگیریم. او افزود: اگر وقفه در لیگ ایجاد نمی‌شد به نفع ما بود. ما یکسری بازیکن به تیم اضافه کردیم که کارت بازی آنان هنوز صادر نشده است. قنبری و سیدی به دلیل مشکلاتی نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. ما یک برنامه و طرحی برای بازی داشتیم اما تمریناتی که کردیم با بازیکنانی بود که نمی‌توانند به میدان بروند. با این‌حال می‌جنگیم تا نتیجه خوبی داشته باشیم. سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا با این روحیه‌ای که بازیکنان تیمش دارند واقعا به دنبال 3 امتیاز است، بیان کرد: در همه جا مشکلات هست ولی باید مردانه بازی کنیم و تسلیم نخواهیم شد. اگر بازیکنانی که نمی‌توانند بازی کنند را داشتیم، کارمان ساده‌تر بود اما شرایط همین است و باید برای سه امتیاز بجنگیم. وی درباره بازی ایران و سوریه گفت: بازیکنان ایران انگیزه لازم را به دلیل قطعی شدن صعودشان نداشتند. تیم سوریه هم قوی بود. بهتر می‌شد اگر ایران گل نمی‌خورد تا رکوردش حفظ می‌شد. نتیجه صفر - صفر بهتر از 2 - 2 بود. همچنین بوناچیچ درباره حاج‌محمدی گفت: این بازیکن در جمع ما نمی‌ماند.
سید‌جلال مصدوم برگشت
کاپیتان پرسپولیس با مصدومیت به تمرینات پرسپولیس برگشت. ملی‌پوشان پرسپولیس در حالی از صبح چهارشنبه به تمرینات این تیم اضافه شدند که سید‌جلال حسینی نتوانست در کنار سرخپوشان به تمرین بپردازد. کاپیتان پرسپولیس در تمرینات تیم ملی از ناحیه همسترینگ مجدد مصدوم شد تا در هر دو بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی و سوریه غایب باشد. تشدید مصدومیت سید‌جلال اصلا خبر خوبی برای برانکو و تیمش نمی‌تواند باشد و باید دید این بازیکن می‌تواند در بازی حساس پرسپولیس با الاهلی به میدان برود یا نه.  سید‌جلال فیزیوتراپی را آغاز کرده و به طور قطع بازی تیمش با گسترش فولاد را نیز از دست خواهد داد. پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته آینده دیدار برگشت خود با الاهلی را در ابوظبی برگزار می‌کند و بعید است سید‌جلال تا آن روز به بهبودی کامل برسد.


Page Generated in 0/0127 sec