printlogo


کد خبر: 181209تاریخ: 1396/6/20 00:00
مفقود شدن دفترچه بیمه را به شعب اطلاع دهید

گروه اجتماعی: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت فقدان دفترچه درمانی، موضوع را در اسرع وقت به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند تا از سوءاستفاده‌های احتمالی آن جلوگیری شود. به گزارش «وطن امروز»، سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که بنا به دلایلی دفاتر درمانی آنها مفقود می‌شود باید با مراجعه به شعبه ضمن اعلام فقدان آن، برای دریافت دفترچه درمانی المثنی نیز اقدام کنند. بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی هنگام مراجعه به مراکز ملکی این سازمان برای دریافت خدمات نیاز به ارائه دفترچه ندارند و با ارائه کدملی پذیرش و خدمات را دریافت می‌کنند ولی هنگام مراجعه به مراکز طرف قرارداد این سازمان نیاز به ارائه دفترچه درمانی است، لذا بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در حفظ و نگهداری دفترچه‌‌های درمانی بکوشند. تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی، پرداخت مبلغ خسارت صدور دفترچه درمانی المثنی و ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحب دفترچه مفقودی، مدارک لازم برای صدور دفترچه المثنی است. صدور دفترچه درمانی المثنی آن دسته از بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان که در اثر حوادث غیرمترقبه مفقود شود، پس از تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی و تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح صرفا بدون اخذ وجه خسارت مربوط انجام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0055 sec