printlogo


کد خبر: 181211تاریخ: 1396/6/20 00:00
کوتاه و گویا

 شهردار منطقه 12 تهران از برپایی جشنوار‌‌ه داستان تابستان در بوستان زندگی محله هرندی خبر داد. عابد ملکی، شهردار این منطقه گفت‌‌‌‌‌: همزمان با دهه ولایت‌‌‌‌‌، حوز‌‌ه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با محوریت ادارات تربیت بدنی و فرهنگی‌‌‌‌‌، به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان بویژه کودکان و نوجوانان‌‌‌‌‌، جشنوار‌‌ه داستان تابستان را در بوستان زندگی محله هرندی برپا شد.
 رئیس سازمان میراث‌فرهنگی در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید مزیت‌های کشور را در بحث تولید و اشتغال مدنظر قرار داد، تأکید کرد که صنایع‌دستی درون‌زا و برون‌نگر است. علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان با علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دیدار کرد. مونسان در این نشست با اشاره به اینکه باید با کاهش بروکراسی مشارکت بخش خصوصی را افزایش داد، گفت: «نباید بر اساس پیش‌فرض‌های نادرست فعالیت کرد. به‌عنوان مثال کشور سال‌هاست تمرکز زیادی در بخش خودرو دارد، درصورتی‌ که اگر از حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری چنین حمایتی صورت می‌گرفت، مشاغل بسیار زیادی ایجاد می‌شد. ما در میدانی رقابت می‌کنیم که رقبایی قدر و جدی در آن حضور دارند و فاصله ما با آنها بسیار زیاد است.
 شهردار منطقه 10 تهران از رفع مزاحمت صنوف و ساماندهی معابر منتهی به مدارس منطقه 10 همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر خبر داد. عباس بابازاده، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای ایجاد آرامش و رفاه شهروندان و استقبال از مهر گفت: بازه اول فعالیت مبارزه با جانوران مضر شهری بویژه موش در معابر منتهی به مدارس طی طرح استقبال از مهر کلید خورد.
 خانه نمایش روز 13 شهریور میزبان نمایش «نقل نغز گردآفرید» بود و نمایش سهراب در آن برگزار شد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. فوزیه قره‌گوزلویی، نویسنده و طراح لباس این نمایش و سحر حق‌شناس، نقال بازیگر این اثر  بوده و آوای این اثر کاری است از جواد کاوندی و موسیقی این نمایش را هم علی‌سینا رضانیان برعهده داشت.


Page Generated in 0/0067 sec