printlogo


کد خبر: 181212تاریخ: 1396/6/20 00:00
اخبار

انتشار کتابی از نادر ابراهیمی برای نخستین‌بار
انتشارات روزبهان برای نخستین‌بار کتاب «براعت استهلال و لوازم نویسندگی»  اثر نادر ابراهیمی را منتشر می‌کند. به گزارش تسنیم، انتشارات روزبهان چاپ کتابی جدید از نادر ابراهیمی، نویسنده را در دست دارد. این اثر که قرار است با عنوان «براعت استهلال و لوازم نویسندگی» به چاپ برسد، برای نخستین‌بار روانه بازار کتاب خواهد شد. روزبهان چندی پیش نیز آثاری دیگر از نادر ابراهیمی را بعد از سال‌ها با طراحی جلد جدید منتشر کرده است. «آرایش و پیرایش کتاب کودک»، «مصورسازی کتاب کودک»، «مقدمه‌ای بر مراحل خلق و تولید ادبیات کودک» و «مقدمه‌ای بر فارسی‌نویسی برای کودکان» آثاری است که از سوی این انتشارات به‌تازگی منتشر شده است. مخاطب این آثار نویسندگانی هستند که قصد نگارش در حوزه ادبیات کودک و نوجوان را دارند.

«سلام بر ابراهیم» شنیدنی شد
نشر موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس کتاب‌های «یاور صادق»، «حماسه هویزه»، «6410»، «سلام بر ابراهیم» و «دستاوردهای دفاع مقدس» را در قالب کتاب گویا وارد بازار نشر کرد. به گزارش دفاع‌پرس،  «یاور صادق» به خاطرات «محمدصادق بنایی» در سال‌های انقلاب و دفاع‌مقدس می‌پردازد. بنایی یکی از بازاریان قدیمی بوده که از قبل از انقلاب با رهبر انقلاب رابطه‌ای نزدیک و دوستانه داشته است که بخشی از این کتاب به خاطرات بنایی از مقام معظم رهبری می‌پردازد. «حماسه هویزه» دربرگیرنده خاطرات نصرت‌الله محمودزاده است که به شیوه داستانی درباره عملیات هویزه در تاریخ 16 دی سال 1359 به نگارش درآمده است.‌«6410» خاطرات آزاده‌ خلبان سرتیپ حسین لشکری، در مدت 6410 روز اسارت وی در بازداشتگاه‌های عراقی است.
«سلام بر‌ابراهیم» به زندگی و خاطرات شهید ابراهیم هادی و «دستاوردهای دفاع‌مقدس» تحقیق و تالیف هادی مرادپیری به دستاوردهای 8 سال دفاع‌مقدس پرداخته است. کتاب گویای «یاور صادق» با صدای معصومه احمدپور و 5 کتاب دیگر با صدای سیاوش حقیقی‌آذر روانه بازار شده ‌‌است.

«سر دلبران» در ایستگاه پایانی
سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی روزهای پایانی تصویربرداری را پشت سر می‌گذارد.
به گزارش فارس، تصویربرداری سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی که محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است، به روزهای پایانی خود در شهر یزد نزدیک می‌شود. این سریال با موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی روایتگر قصه‌ای با محوریت مسجد در یک محله سنتی است و لوکیشن اصلی آن در شهر یزد قرار دارد. داستان روایت اجتماعی از مسجد و نقش محوری آن است. پیش‌تر قرار بود این سریال در ماه رمضان 96 از شبکه 3 سیما پخش شود.


 


Page Generated in 0/0054 sec