printlogo


کد خبر: 181217تاریخ: 1396/6/20 00:00
رویدادها

اُبوایست به تلویزیون می‌آید
دومین قسمت از فصل دوم برنامه
«به اضافه‌مستند» با پخش و بررسی مستند «اُبوایست» ساخته امیرصادق محمدی از شبکه مستند پخش خواهد شد. به گزارش فارس، در این قسمت مجید انتظامی و امیرصادق محمدی کارگردان اثر به عنوان میهمان در استودیوی برنامه حضور خواهند داشت. پس از پخش این مستند 70 دقیقه‌ای نیز محمدتقی فهیم و مهدی خوش‌گو به نقد و بررسی این اثر خواهند پرداخت. «اُبوایست» به معنی نوازنده ساز «اُبوا»، از سازهای تخصصی مجید انتظامی بوده و این مستند پرتره‌ای از مجید انتظامی است که به کارگردانی و نویسندگی امیرصادق محمدی در مرکز مستند سوره تولید شده است. «به‌اضافه مستند» به تهیه‌کنندگی محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان با اجرای علی صدری‌نیا روز سه‌شنبه 21 شهریورماه در ساعت 20:30 روی آنتن شبکه مستند سیما خواهد رفت.

تمدید «فصل شیدایی» در شیراز
با توجه به استقبال گسترده مردمی از نمایش بزرگ فصل شیدایی در شیراز و درخواست مکرر علاقه‌مندان، اجرای این نمایش تا ۲۲ شهریور تمدید شد. به گزارش روابط عمومی سازمان هنری - رسانه‌ای اوج، نمایش بزرگ فصل شیدایی که از روز دهم شهریور سال جاری در شیراز آغاز شده بود با استقبال گسترده مردم شیراز مواجه شده است. با وجود آنکه پیش از این بنا بود نمایش بزرگ فصل شیدایی 19 شهریور به اتمام برسد اما با توجه به درخواست‌های گسترده مردمی این نمایش بزرگ به مدت 3  شب دیگر تمدید شد و تا 22 شهریور از ساعت 19 به نمایش درخواهد آمد. گفتنی است نمایش بزرگ فصل شیدایی که تلفیقی از نور، نوا و نمایش است به همت مؤسسه مهنا و به کارگردانی سعید اسماعیلی و نویسندگی و روایت رسالت بوذری در شیراز در حال اجرا بوده و حضور برای همه علاقه‌مندان آزاد است.  

انتشار نسخه دیجیتال اشعار استاد «سازگار»
حجت‌الاسلام حسین فتحی، مدیر موسسه هلال از انتشار نسخه دیجیتال کتاب «یک ماه خون گرفته» جدیدترین اثر استاد غلامرضا سازگار در نرم‌افزار نخل میثم خبر داد. به گزارش فارس، وی افزود: نسخه دیجیتال این کتاب هم‌اکنون روی نرم‌افزار نخل میثم، نرم‌افزار تخصصی اشعار آیینی استاد غلامرضا سازگار بارگذاری شده است تا علاقه‌مندان بتوانند با صرف هزینه و زمان کمتری نسبت به تهیه نسخه چاپی به این اثر دسترسی داشته باشند. نرم‌افزار «نخل میثم» دارای نسخه‌های اندروید و ios است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت و نصب رایگان این نرم‌افزار به سایت مدایح به آدرس اینترنتی  www.madayeh.com  مراجعه کنند.

اکران «فیلشاه» در نیمه دوم سال
غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره نمایش فیلم انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در سینماها گفت: این فیلم به‌تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب دارد. ما هم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا بهترین زمان را برای اکران فیلم در نظر بگیریم، همانطور که «شاهزاده روم» ساخته قبلی کارگردان را اکران کردیم و منتج به فروش بیش از 3 میلیارد فیلم شد. به گزارش فارس، وی ادامه داد: در حال رایزنی با تهیه‌کننده هستیم تا نیمه دوم سال فیلم را اکران کنیم.

«اروند» مجوز نمایش خانگی گرفت
در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، با عرضه فیلم‌های «برادرم خسرو» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی احسان بیگلری، سریال «شهرزاد» (فصل دوم قسمت ۱۱) به تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی  و کارگردانی حسن فتحی، «اروند» به تهیه‌کنندگی مهدی داوری و کارگردانی پوریا آذربایجانی، «صدای سکوت» به تهیه‌کنندگی مشترک رضوان محمودی، حامد شاهدی خندان و سجاد شاهدی خندان و کارگردانی نجمه تفتی و «پرسه در حوالی من» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی غزاله سلطانی موافقت شد.


Page Generated in 0/0050 sec