printlogo


کد خبر: 181218تاریخ: 1396/6/20 00:00
دوئل برای آقای گلی و مرد سال آسیا بین طارمی و سومه
فرصت طلایی

2 مهاجم پرسپولیس و الاهلی هواداران تیم خود را قبل از دیدار حساس سه‌شنبه امیدوار کردند. آنها هم برای رسیدن به آقای گلی تلاش می‌کنند و هم این شانس را دارند تا به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شوند. پرسپولیس و الاهلی در یکی از حساس‌‌‌ترین بازی‌های دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که 2 تیم پیش از این در عمان بازی رفت را برگزار کردند که این دیدار برنده نداشت و در نهایت 2 تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. عمر السومه و مهدی طارمی امیدهای نخست گلزنی برای 2 تیم به شمار می‌روند که شانس رسیدن به آقای گلی را هم دارند. السومه در دیدار رفت توانست گل نخست بازی را به ثمر رساند و ثابت کرد راه گل زدن به تیم‌‌های ایرانی را بسیار خوب بلد است اما طارمی یکی از ضعیف‌‌‌ترین نمایش‌‌های خود را داشت و اصلا نتوانست خطرساز ظاهر شود. حالا طارمی قبل از دیدار برگشت برابر الاهلی از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. او در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز به محض ورود به بازی شرایط را تغییر داد و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد. اما از طرف دیگر عمر السومه هم  بمب روحیه است. او در دیدار برابر تیم‌ملی فوتبال ایران یک تنه زمینه‌ساز صعود تیمش به پلی‌آف بود تا جایی‌که توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد. او نشان داده که راه گل زدن به تیم‌‌های ایرانی بویژه بیرانوند را بخوبی بلد است. السومه قبل از دیدار حساس برابر پرسپولیس به هواداران تیمش قول داد که او و هم‌تیمی‌هایش نهایت تلاش خود را برای صعود به دور بعد به کار می‌گیرند و برابر نماینده ایران تنها به پیروزی فکر می‌کنند و از طرف دیگر طارمی هم قول داد که به الاهلی گل خواهد زد. السومه و طارمی به ترتیب با زدن 5 و 6 گل شانس آقای گلی دارند البته در صورتی که تیم آنها بتواند به دور بعد راه پیدا کند. آنها اگر بتوانند قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند این شانس را دارند که به عنوان مرد سال فوتبال آسیا انتخاب شوند بویژه طارمی که سهم بسزایی در صعود ایران به جام‌جهانی 2018 روسیه داشته است.
اعلام آمادگی کامل السومه
مهاجم الاهلی عربستان از آمادگی بالای خود و هم‌تیمی‌هایش برای دیدار برابر پرسپولیس خبر داد. پرسپولیس در یکی از حساس‌‌‌ترین بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا باید سه‌شنبه به مصاف الاهلی عربستان برود. جدال رفت 2 تیم در یک‌چهارم نهایی که در عمان برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. عمر السومه زننده گل نخست این دیدار امید نخست الاهلی برای گلزنی در دیدار برگشت است. این بازیکن سوریه‌ای به هواداران تیمش قول داد که در دیدار برگشت هم با نهایت توان بازی خواهد کرد. او گفت: در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برم و آماده آماده هستم. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته‌‌‌‌‌ایم و نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا با کسب پیروزی در بازی برگشت به نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم.
داور دیدار پرسپولیس و الاهلی مشخص شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار پرسپولیس برابر الاهلی را به یک تیم داوری چینی سپرد. نامه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب کردن داورهای غیرعرب برای دیدارهای این تیم پاسخ داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا مای مانینگ از چین را عهده‌دار قضاوت جدال حساس پرسپولیس با الاهلی کرد.


Page Generated in 0/0061 sec