printlogo


کد خبر: 181221تاریخ: 1396/6/20 00:00
اخبار

درآمد ۶۰ میلیاردی الاهلی از اسپانسر جدیدش
باشگاه الاهلی عربستان پیش از دیدار با پرسپولیس درآمدی نجومی را از اسپانسر جدیدش کسب کرد. به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس سه‌شنبه در ابوظبی امارات در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الاهلی عربستان است. روزنامه الشرق الاوسط عربستان خبر داد: امشب به صورت رسمی خطوط هواپیمایی عربستان قراردادش را با باشگاه الاهلی به عنوان اسپانسر اصلی‌اش امضا می‌کند. باشگاه الاهلی مبلغ ۱۵ میلیون دلار(۶۰ میلیارد تومان) از قرارداد یک ساله خود با این شرکت هواپیمایی کسب می‌کند.

سعید احمدی به نشان برنز دست یافت
با نشان برنز سعید احمدی، پرونده کاراته‌کاهای ایران روی تاتامی لایپزیک با 2 نشان برنز بسته شد. در ادامه مبارزات روز پایانی از ششمین مرحله رقابت‌های لیگ جهانی کاراته که در آلمان جریان دارد، سعید احمدی در دیدار رده‌‌‌بندی وزن ۶۷- کیلوگرم «توماس جردن» از آلمان را ۶ بر صفر از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست یافت. وی پس از یک دور استراحت، با برتری مقابل «نیکولاس سانتانا» از شیلی، «فلیپ بیبریچ» از لوکزامبورگ، «دیدار امیرعلی» از قزاقستان، «عمرکمال اغلو» از ترکیه و «گارین ماروین» از فرانسه به نیمه‌نهایی راه یافت و در این مرحله برابر «هیروتو گومیو» از ژاپن بازنده شد و به دیدار رده‌‌‌بندی راه یافت. بنابراین تیم کشورمان با 2 برنز سعید احمدی و امیر مهدیزاده به کار خود در این مسابقات پایان داد. سحر شیروانی، علی اصغرآسیابری، روبرت آواکیان، مهدی خدابخشی و ذبیح‌الله پورشیب نیز از رسیدن به مدال بازماندند.

مقابله به مثل سعودی‌ها علیه شبکه قطری
فدراسیون فوتبال عربستان در اقدامی متقابل علیه شبکه بین‌اسپورت قطر به AFC شکایت کرد. به نقل از روزنامه الشرق الاوسط عربستان، فدراسیون فوتبال این کشور رسما علیه شبکه بین اسپورت قطر به AFC و فیفا شکایت کرد و دلیل این شکایتش را قانون‌شکنی مجری این شبکه در بازی آخر عربستان با ژاپن در انتخابی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه عنوان کرد. این اقدام سعودی‌ها به نوعی مقابل به مثل است زیرا شبکه بین اسپورت چند روز پیش رسما علیه قانون‌شکنی سعودی‌ها به AFC شکایت کرده بود.

واکنش مدیرعامل سپیدرود به استعفای نظرمحمدی
مدیرعامل باشگاه سپیدرود نسبت به استعفای سرمربی این تیم واکنش نشان داد. شهاب مومنی درباره استعفای علی نظرمحمدی از سرمربیگری تیم سپیدرود اظهار داشت: هنوز هیچ چیزی به دست من نرسیده است. وی ادامه داد: فقط به نظرمحمدی پیغام دادم باید خودش را کنترل کند و بازی برد و باخت دارد. همانطور که گفتم هنوز چیزی به دست من نرسیده و اگر استعفایی باشد باید در هیات‌مدیره مطرح شود.

تیم جهان بیلیارد قهرمان لیگ اسنوکر شد
رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر با قهرمانی تیم جهان بیلیارد به پایان رسید. دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر پانزدهم تا هجدهم شهریورماه به میزبانی مجموعه فرهنگی - ورزشی انقلاب تهران  برگزار شد. در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 10 تیم انجام شد، تیم جهان بیلیارد با 46 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم آکادمی SP توپ طلایی با 45 امتیاز نایب‌قهرمان شد و تیم شادمان گیلان با 39 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد. دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر اسنوکر با حضور 10 تیم آکادمی SP توپ طلایی، هیات بولینگ و بیلیارد زنجان، مدائن تهران، هیات خراسان‌رضوی، باشگاه پارس، جهان بیلیارد، کیوبال پاسارگاد، شادمان گیلان، هیات خراسان‌جنوبی و پارسای زاهدان به میزبانی فدراسیون بولینگ و بیلیارد برگزار شد.

نخستین شکست بایرن‌مونیخ
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ برابر هوفنهایم در بوندسلیگا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در ادامه رقابت‌های بوندسلیگا هوفنهایم دست به کار بزرگی زد و با 2 گل بایرن‌مونیخ مدعی را شکست داد تا تیم آنچلوتی به رده پنجم جدول رده‌بندی سقوط کند. یوت در دقایق ۲۸ و ۵۱ گل‌های هوفنهایم را به ثمر رساند تا نخستین شکست بایرن‌مونیخ در این فصل ثبت شود.


Page Generated in 0/0132 sec