printlogo


کد خبر: 181227تاریخ: 1396/6/20 00:00
اخبار

واریز نخستین سود سهام‌عدالت تا 12 روز آینده
مشاور سازمان خصوصی‌سازی از واریز نخستین مرحله سود سهام‌عدالت تا پایان شهریورماه جاری خبر داد و گفت: منتظر مصوبه شورای‌عالی اصل ۴۴ هستیم.
به گزارش تسنیم، سیدجعفر سبحانی از تحقق وعده سازمان خصوصی‌سازی برای واریز نخستین مرحله سود سهام‌عدالت تا پایان شهریورماه جاری به حساب مشمولان خبر داد و افزود:‌ برای واریز سود منتظر مصوبه شورای‌عالی اصل 44 هستیم. مشاور سازمان خصوصی‌سازی با تأکید بر اینکه سازوکار درون‌سازمانی واریز سود سهام‌عدالت انجام شده است، تصریح کرد: پیشنهادهای سازمان به شورای‌عالی اصل 44 در این زمینه ارائه و جزئیات کار، نحوه واگذاری‌ها، اولویت‌بندی‌ها و... مشخص شده که با موافقت شورا اجرایی خواهد شد. وی ادامه داد:‌ سود مصوب مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر مشمول سهام‌عدالت بابت عملکرد سال 95 حدود 3 هزار و 350 میلیارد تومان است، تنها 3 شرکت مجامع خود را که تاریخ آن تا 31 خردادماه امسال بوده برگزار نکرده‌اند؛ از جمله آنها هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس است که پیش‌بینی می‌شود سود این شرکت‌ها حدود 700 میلیارد تومان باشد و در مجموع سود سهام‌عدالت به حدود 4 هزار میلیارد تومان بالغ می‌شود. سبحانی با اشاره به تخفیفی که برای 2 دهک اول در طرح سهام‌عدالت اختصاص داده شده است، افزود: همچنین افرادی که سهم یک میلیون تومانی خود را کامل کرده‌اند تا 150 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد اما بقیه به‌نسبت درصدها کمتر از این مبلغ سود می‌گیرند.

پیش‌فروش بلیت قطارهای مهر از ۲۰ شهریور
فروش بلیت قطارهای رجا برای ۱۱ تا ۳۰ مهر ۹۶ از ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۰ شهریور ماه آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، فروش بلیت قطارهای مسافری همه محورها به صورت همزمان از ساعت 10  صبح 20 شهریور آغاز می‌شود. متقاضیان سفر با قطار برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه‌ ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره  1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند. شماره پیامک 3000139 نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت قطار است.
 


Page Generated in 0/0055 sec