printlogo


کد خبر: 181300تاریخ: 1396/6/21 00:00
بانک

مشارکت بانک رفاه کارگران در راستای اجتماعی کردن مقوله سلامت
در راستای اجتماعی کردن مقوله سلامت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، بانک رفاه کارگران در اقدامی ارزشمند از پیام‌های بهداشتی در پیامک‌های خود به مشتریان استفاده کرد.
آگاه‌‌سازی مردم توسط بانک‌ها کمک بزرگی در ارتقای سطح سواد سلامت جامعه است که این مهم  نخستین‌بار از سوی بانک رفاه کارگران کرمان انجام شد.

میزان تسهیلات پرداختی بانک سپه به ۳۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت
مدیرعامل بانک سپه گفت: با توجه به عملکرد خوب نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در سال گذشته، میزان تسهیلات این بانک از
۱۶ هزار میلیارد تومان به ۳۰ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافت.
به گزارش فارس از قزوین، محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه در نشست با فریدون همتی، استاندار قزوین که در دفتر جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت‌های خاص و برجسته‌ای در بخش‌های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد و از همین رو در کشور از جایگاه خاصی برخوردار است.
مدیرعامل بانک سپه اضافه کرد: نزدیکی استان قزوین به تهران می‌تواند زمینه خوبی برای ورود بانک‌ها و مؤسسات اقتصادی تهران جهت سرمایه‌گذاری در قزوین باشد و این استان را به یک قطب صادراتی در کشور تبدیل کند.
چقازردی عنوان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد کشور بانک‌محور است، بانک‌ها و مؤسسات مالی کشور پشتیبان و حامی سیاست‌های دولت در ایجاد صنایع و سایر بخش‌های تولیدی کشور هستند.
این مسؤول با اشاره به اجرای طرح بهین‌یاب توسط بانک‌ها افزود: بیش از 90 درصد گردش مالی و اقتصادی کشور توسط بانک‌ها و مؤسسات مالی انجام می‌شود که این امر نشان‌دهنده حمایت بانک‌ها از حوزه تولید و اشتغالزایی است.


Page Generated in 0/0052 sec