printlogo


کد خبر: 181335تاریخ: 1396/6/21 00:00
کوتاه و گویا

 از برگزیدگان دوره دوم مسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی‌ام از میان 6 هزار اثر دریافتی در آیین اختتامیه دومین دوره این مسابقه که در قالب پویش مردمی عشاق الحسین(ع) برپا شد، همزمان با شب میلاد امام هادی(ع) و با حضور جمعی از چهره‌‌های فرهنگی و هنری در فرهنگسرای انقلاب اسلامی تقدیر شد، در این مراسم از پوستر شهید حججی نیز رونمایی شد.
 امیرحسن جعفری‌ورامینی، قائم‌مقام و معاون توسعه و پایش مرکز مدیریت محیط‌زیست گفت: اواسط تیرماه سال جاری، یک کرکس سیاه در باغ پرندگان لویزان بر اثر برخورد با دیواره قفس، از ناحیه منقار دچار آسیب‌دیدگی شد و قسمتی از منقار خود را از دست داد که با پیگیری‌‌های به عمل آمده مسؤولان باغ پرندگان، این پرنده به بیمارستان مرکزی دامپزشکی اعزام و برای نخستین‌بار تحت عمل جراحی منحصر به فرد در کشور قرار گرفت.
 باقرصاد، قائم‌مقام معاونت خدمات شهری و سرپرست سازمان مدیریت پسماند با تاکید بر اهمیت پردازش حداکثری پسماند گفت: دفن پسماند، تولید شیرابه، گاز متان و از بین رفتن اراضی را در پی داشته که بر همین اساس همواره کارشناسان و متخصصان این سازمان با به‌کار‌‌‌گیری روش‌‌های نوین سعی در به حداقل رساندن دفن پسماند داشته‌اند.
 مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش 37 درصدی حرکت قطارهای تندرو در خط 5 خبر داد. دکتر محمد احمدی‌بافنده با اشاره به تغییر برنامه حرکت قطارها در خط تهران – کرج افزود: این تغییرات با هدف افزایش حرکت قطارهای تندرو انجام شده است.
 علیرضا جعفری،  معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از  شست‌وشو و پاکسازی المان‌های ترافیکی در سطح منطقه 2 با هدف حذف آلودگی‌های بصری خبر داد.
 


Page Generated in 0/0062 sec