printlogo


کد خبر: 181357تاریخ: 1396/6/22 00:00
اخبار

تشکر فدراسیون فوتبال سوریه از ایران و رد یک خبر جنجالی
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال سوریه به خبر جنجالی یک روزنامه ایرانی واکنش نشان داد. به گزارش شفقنا ورزشی، بعد از دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران برابر سوریه در انتخابی جام‌جهانی یک روزنامه سیاسی - ورزشی ایرانی مدعی شد سوریه‌ای‌ها به میزبانی ایران اعتراض دارند. این روزنامه مدعی شد فدراسیون فوتبال سوریه از برخورد نیروهای امنیتی ایرانی با زنان سوری حاضر در ورزشگاه و اجبار کردن آنها به رعایت حجاب گلایه دارد و شکایت خود را تقدیم کنفدراسیون فوتبال آسیا کرده است. نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال سوریه نه تنها چنین ادعایی را رد کرد بلکه از ایران به خاطر میزبانی خوب هم تشکر کرد. فادی دباس گفت: ایران میزبانی خوبی داشت و از آنها تشکر می‌کنیم. بازی‌های دور قبل سوریه به میزبانی مالزی بود و اصلا قرار نبود ایران میزبان دیدار ما با استرالیا باشد.

شفاف‌سازی کریمی درباره اخراجی‌های نفت
 اخراج 8 بازیکن از نفت تهران بعد از بازگشت علی کریمی به این تیم باعث شد این ذهنیت ایجاد شود که سرمربی نفتی‌ها به خاطر اختلافش با حمید درخشان بازیکنان مدنظر او را کنار گذاشته است. در چند روز اخیر صحبت‌های زیادی هم در این زمینه در رسانه‌ها مطرح شد و با توجه به این قضیه کریمی در صحبت با شاگردانش آنها را از تصمیمات اخیرش آگاه کرد. سرمربی نفت در صحبت‌هایی که با بازیکنان تیمش داشته درباره دلیل اخراج 8 بازیکن گفته که کنار گذاشتن این نفرات برخلاف آنچه عنوان شده به خاطر این نبوده که سرمربی قبلی آنها را انتخاب کرده بلکه این موضوع به دلیل مسائل فنی بود. کریمی همچنین تاکید کرده قصد تقویت تیم در نیم فصل را دارد از این‌رو بهتر دیده از همین الان لیست تیم را خالی کند تا جا برای جذب بازیکن جدید باشد ضمن اینکه تا نیم‌فصل به بازیکنان جوان فرصت خواهد داد خود را نشان دهند. نکته قابل توجه اینکه در بین بازیکنان جوان نفت نفراتی از جمله رضا علیزاده، پویا امینی و میلاد احمدی هستند که در زمان درخشان به نفت آمدند و کریمی بعد از زیر نظر گرفتن عملکرد آنها در تمرینات تصمیم گرفت این نفرات را در تیمش حفظ کند و این مساله باعث شد دیگر بازیکنان نفت به این نتیجه برسند سرمربی تیم‌شان به دنبال تسویه حساب با حمید درخشان نیست.

برخلاف ادعای وزارت ورزش دیوان عدالت اداری حکم صادر نکرده
وزارت ورزش و جوانان در حالی از تایید انتخابات فدراسیون تیراندازی از سوی دیوان عدالت اداری خبر داد که این دیوان هنوز رأی جدیدی در این باره صادر نکرده است. امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و استانی وزارت ورزش و جوانان روز دوشنبه اعلام کرد انتخابات اخیر فدراسیون تیراندازی براساس جمع‌بندی دیوان عدالت اداری به لحاظ قانونی تایید شده است. انتشار این خبر در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان واکنش مهدی هاشمی، رئیس پیشین این فدراسیون را به دنبال داشت و او اعلام کرد رئیس دیوان عدالت نامه‌ای درباره انتخابات فدراسیون تیراندازی امضا نکرده است. یک منبع آگاه در دیوان عدالت اداری به تسنیم گفت: هنوز رأی نهایی در این‌باره صادر نشده است. روز گذشته مهدی هاشمی نامه‌ای را برای رئیس دیوان عدالت ارسال کرد که رئیس این نهاد نیز با ارجاع آن به بخش مربوط، خواستار بررسی آن شد. معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: به هیچ عنوان دیگر جای نگرانی برای اهالی رشته تیراندازی و دست‌اندرکاران آن وجود ندارد و خوشبختانه این رشته به آرامش رسیده است و امیدواریم بعد از التهابات دو، سه سال اخیر، فدراسیون با برنامه‌ریزی لازم بتواند با قدرت تمام و با حمایت همه قهرمانان و علاقه‌مندان این رشته به وظایف خود عمل کند.

پرس جایگزین رونالدو را پیدا کرده است
رئیس باشگاه رئال‌مادرید علاقه زیادی به جذب ستاره آرژانتینی یوونتوس برای جایگزینی کریستیانو رونالدو دارد. رونالدو از سال 2009 در رئال‌مادرید بازی می‌کند. این بازیکن پرتغالی را باید بهترین خرید تاریخ رئال دانست. او بهترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی است و رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رسانده است. رونالدو به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده است و انتخاب جایگزینی شایسته برای او بسیار سخت است. روزنامه دیلی‌استار انگلیس اعلام کرد دیبالا گزینه مورد علاقه پرس برای جایگزینی کریستیانو رونالدو است و رئیس باشگاه رئال سخت در تلاش است زمینه را برای جذب این ستاره آرژانتینی مهیا کند.


Page Generated in 0/0060 sec