printlogo


کد خبر: 181384تاریخ: 1396/6/22 00:00
کوتاه و گویا

 رضا مددی،  معاون امور شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح تامین روشنایی و احداث پاتوق محله در نقاط بی‌دفاع شهری سطح منطقه با هدف ارتقای آرامش و رفاه شهروندان خبر داد.
 ورودی‌ها و خروجی‌های مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آیت‌الله صدر با هدف هدایت صحیح جریان ترافیکی ایمن‌سازی شد.
 مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تمهیدات ویژه شهرداری تهران در طرح «استقبال از مهر» به مناسبت بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در این طرح رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با تاکید بر مراکز آموزشی بویژه مدارس کم‌برخوردار و استثنایی در اولویت قرار دارد. وی با اعلام این مطلب گفت: آغاز سال تحصیلی جدید و طرح «استقبال از مهر» از موضوعات بسیار مهم محسوب می‌شود، تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.
 سیدمرتضی موسویان، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد، در سخنانی در همایش فعالان سواد رسانه‌ای کشور  به ارائه آمار پرداخت و گفت: ۴۸۲ میلیون نفر کاربر فضای مجازی رشد داشته و 55/2 میلیارد کاربر موبایلی داریم همچنین رشد سالانه کاربران ۱۰ درصد بوده در حالی که شبکه‌های اجتماعی ۲۱ درصد است. موسویان همچنین گفت: مردم به واسطه لوگوی هوشمند طرح شامد که به نوعی حمایت از تولید داخلی و تشویق خلاقانه و ابداعات هنری در تولید و نشر دیجیتال است  از فضای پاک سایت‌ها و صفحات فضای مجازی مطمئن خواهند شد بر اساس طرح شامد، این پایش‌ها به طور دائمی انجام می‌شود.


Page Generated in 0/0056 sec