printlogo


کد خبر: 181422تاریخ: 1396/6/23 00:00
نبض جامعه

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر خبر داد
محموله بشردوستانه 160 تنی برای میانمار
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بارگیری محموله امدادی برای کمک به مردم میانمار گفت: آمادگی تأمین اسکان اضطراری مردم مسلمان میانمار در بنگلادش را داریم. به‌گزارش فارس، مصطفی محمدیون با اشاره به عملیات بارگیری محموله بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر برای کمک به مردم مسلمان میانمار، گفت: با توجه به منویات و تاکید رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور مبنی بر کمک به مردم مسلمان میانمار و همچنین اهداف بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر، محموله بشردوستانه حاوی اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی صبح دیروز از محل سازمان امداد و نجات این جمعیت بارگیری و برای انتقال هوایی به فرودگاه مهر آباد منتقل شد. وی با بیان اینکه محموله بشردوستانه هلال‌احمر برای مردم مسلمان میانمار 160 تن وزن دارد، تاکید کرد: در فاز نخست 40 تن از اقلام زیستی، بهداشتی، درمانی و غذایی با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به کشور بنگلادش ارسال می‌شود تا در میان آوارگان مسلمان میانماری توزیع شود. دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اعزام تیم عالی ارزیاب متشکل از دبیرکل هلال‌احمر، وزیر امور خارجه و دست‌اندرکاران به عنوان ارزیاب اولیه به کشور بنگلادش تاکید کرد: پس از ارزیابی اولیه نسبت به ارسال محموله‌های دیگر نیز اقدام خواهد شد.

نتایج کنکور ۹۶ شنبه اعلام می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۶ تا قبل از ظهر شنبه ۲۵ شهریورماه جاری خبر داد. حسین توکلی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون سراسری 96 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی صبح شنبه 25 شهریور ماه 96 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

۱۵ هزار جعبه کفش در انتظار مهر مردم
سومین جشنواره «جعبه کفش» با هدف الگوسازی برای اجرای این طرح در تمام کشور به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)، سه‌شنبه ۲۱ شهریور برگزار شد.
به گزارش «وطن امروز»،  جشنواره «جعبه کفش» برای سومین سال متوالی به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران و با مشارکت نهادهایی چون کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان دانش‌آموزی، وزارت آموزش‌وپرورش و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانی و با هدف الگوسازی برای اجرای طرح «جعبه کفش» برای تمام نقاط کشور برگزار می‌شود.
محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران درباره انتخاب نام جعبه کفش گفت: کفش یک نماد و عنوان کلی است و در ضمن داخل جعبه مشخص نیست و همین باعث می‌شود هر فردی در حد بضاعت خود وسیله‌ای را داخل جعبه بگذارد. هدف از انتخاب جعبه این بود که بچه‌ها جعبه‌ها را کادو کنند و روی آن یک بیت شعر یا دلنوشته بنویسند و کاری هنری بکنند. وی بیان کرد: پدر و مادرها باید اجازه بدهند این جعبه‌های کفش را خود بچه‌ها اهدا کنند تا فرهنگ‌سازی شود و فرزندان ما آموزش ببینند که اول مهر به دوست کم‌بضاعت خود هم کمک کنند. 15هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند و ما 15 هزار جعبه کفش تهیه کرده‌ایم که شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراهای تهران این جعبه‌های کفش را دریافت کنند.


Page Generated in 0/0402 sec