printlogo


کد خبر: 181427تاریخ: 1396/6/23 00:00
کوتاه و گویا

نصر‌الله امیری، مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 7  از اجرای طرح اجتماعی اهدای پوشاک به افراد کم‌برخوردار در این منطقه خبر داد.
 علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه طراحی، برندسازی، تجاری‌سازی، بسته‌بندی و ایجاد بازار مهم‌ترین اولویت‌های حوزه صنایع‌دستی است، گفت: دست یاری به سمت بخش خصوصی دراز می‌کنیم و حوزه صنایع‌دستی برای ما دارای اهمیت است و حتما می‌تواند در ایجاد اشتغال به ما کمک کند.
 حسین بختیاری، دبیر شورای تشکل‌های غیر‌دولتی صنایع‌دستی گفت: همان‌طور که در دولت‌ها به ثروت نفت توجه شده است باید به ثروت هزاران‌میلیاردی صنایع‌دستی نیز بیش از پیش توجه شود.
 دوره آموزشی زمین پاک ویژه دبیران  کانون‌های محیط زیست محلات مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران در 2 بخش آموزش‌های تئوری و بازدید علمی از بخش‌های مختلف دفع زباله آراد کوه  جهت آشنایی با روند جمع‌آوری، پردازش و دفع زباله برگزار شد.
 طلوعی، شهردار منطقه 7 گفت: در راستای اجرای طرح معنوی نسیم بهشت در بوستان شهید نیاکی، تاکنون خدمات مشاوره دینی و فرهنگی به یکهزار نفر از شهروندان تهرانی ارائه شده است.
 عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 با اشاره به تلاش برای ثبت تعاونی‌ها و اختصاص فضای کارگاهی به کارآفرینان گفت: شهرداری تمام تلاش خود را در حد وسع و توان برای حمایت از کارآفرینان اعم از  افراد آسیب‌دیده یا در معرض آسیب‌های اجتماعی، اقشار خاص (توان‌یابان، خانواده زندانیان، مددجویان و...) و در نهایت همه شهروندان اعمال می‌کند.
 امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران  گفت: اختتامیه دوره‌های آموزشی پودمان یک ترم تابستان مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران برای گروه سنی7 تا 9 سال، در بخش‌های رباتیک، هوافضا و خلاقیت برگزار  شد.
 متخصص طب سنتی می‌گوید کسانی که می‌خواهند پوست زیبا داشته باشند باید صورت را مرطوب نگه دارند. سیدجواد علوی، متخصص طب سنتی درباره زیبایی پوست اظهار کرد: برای زیبایی پوست و برای کسانی که پوست بسیار چربی دارند، پاشیدن یک بار آب در هر ساعت به‌وسیله اسپری به پوست صورت موجب مرطوب شدن پوست و کاهش چربی پوست صورت می‌شود. البته لازم به ذکر است  صورت را نباید کامل خیس کرد، بلکه باید با اسپری آب صورت را مرطوب کرد.


Page Generated in 0/0189 sec