printlogo


کد خبر: 181451تاریخ: 1396/6/23 00:00
اخبار

هر دو پنالتی پرسپولیس و اخراج‌ها درست بود
داور با تجربه عربستانی عملکرد داور چینی در دیدار پرسپولیس - الاهلی را مثبت ارزیابی کرد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاضیه، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا آبستن حوادث زیادی بود. این دیدار 2 اخراجی داشت و داور چینی 2 پنالتی‌ هم به سود تیم فوتبال پرسپولیس گرفت که هر دو تبدیل به گل شد. الکثیری، داور با تجربه عربستانی بر این باور است که داور چینی عملکرد خوبی از خود نشان داد. او بعد از بازی گفت‌: داور به درستی هر دو بازیکن الاهلی و پرسپولیس را از بازی اخراج کرد و 2 پنالتی‌ هم که به سود نماینده ایران گرفته شد درست بود.

داربی ۸۵ پایتخت ۵ آبان برگزار می‌شود
مسؤول مسابقات سازمان لیگ تاریخ دقیق دیدار 2 تیم پرسپولیس و ‏استقلال در لیگ برتر را اعلام کرد. ‏سعید فتاحی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر بعد از صعود ‏پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا صعود ‏پرسپولیس را به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم. این صعود افتخاری برای فوتبال ایران ‏است و سازمان لیگ نیز در حد توان با نماینده ایران در لیگ ‏قهرمانان آسیا همکاری کرده و خواهد کرد تا پرسپولیس حضوری ‏قدرتمندانه مقابل تیم الهلال عربستان داشته باشد. ‏وی افزود: با توجه به صعود پرسپولیس به نیمه‌نهایی لیگ ‏قهرمانان آسیا و همانطور که روز قرعه‌کشی لیگ اعلام کردیم ‏در صورت صعود، زمان داربی پایتخت تغییر می‌کند، بر این اساس ‏بازی 2 تیم پرسپولیس و استقلال در هفته دهم لیگ برتر روز ‏‏۵ آبان ۹۶ ساعت ۱۵ برگزار می‌شود. مسؤول مسابقات سازمان لیگ درباره زمان بازی این دو تیم در ‏جام حذفی مقابل حریفان گفت: دیدار پرسپولیس و نفت تهران از ‏مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی و بازی استقلال با حریفی که در ‏قرعه‌کشی مشخص خواهد شد در مرحله یک‌هشتم در روزهای ‏‏۲۹ و ۳۰ مهر ماه انجام می‌شود. ‏

الهلال با مدیر برنامه‌های کاستا به توافق اولیه رسید
باشگاه الهلال عربستان، حریف پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دنبال جذب مهاجم تیم‌ملی اسپانیا و باشگاه چلسی است. الهلال عربستان به دنبال تقویت هر چه بیشتر تیم خود است و به همین دلیل مذاکراتش را با دیگو کاستا، مهاجم تیم‌ملی اسپانیا و بازیکن سابق چلسی آغاز کرده‌ تا بتواند از حضور این بازیکن مقابل نماینده ایران استفاده کند. مذاکرات برای جذب این بازیکن ۲۸ ساله آغاز شده و طبق گزارشات، توافقات اولیه هم با مدیر برنامه این بازیکن اسپانیایی به دست آمده است. این مذاکرات از زمانی جدی شد که مقامات باشگاه چلسی دیگو کاستا را از این تیم کنار گذاشتند و به او اجازه دادند در بازار نقل و انتقالات حاضر شود. قیمت این بازیکن رقمی در حدود ۶۰ میلیون یورو تخمین زده شده و این رقمی است که به اتلتیکو مادرید که خواهان کاستا است پیشنهاد داده شده اما این تیم اسپانیایی فعلاً از حضور در نقل و انتقالات محروم است و تا ماه ژانویه باید منتظر پشت سر گذاشتن دوران محرومیت باشد. دیلی‌میل در این باره گزارش داده باشگاه الهلال عربستان می‌تواند در این نقل و انتقالات سهمی داشته باشد، چرا که این باشگاه عربستانی به دنبال حضور کوتاه‌مدت کاستا تا ژانویه است و او می‌تواند به این تیم عربستانی برود، چرا که کاستا برای پیوستن به اتلتیکو مادرید باید تا ماه ژانویه منتظر بماند و طبق این گزارش حضور کاستا در الهلال می‌تواند بخشی از حضور او در اتلتیکو مادرید اسپانیا باشد.

تیم‌ملی هندبال ایران با ژاپن و عراق همگروه شد
قرعه‌کشی رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا با قرار گرفتن ایران با کشورهای ژاپن و عراق در یک گروه برگزار شد. هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا زمستان سال جاری به میزبانی کره‌جنوبی برگزار می‌شود. در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور ۱۵ تیم از قاره آسیا و اقیانوسیه خواهیم بود. با اعلام قرعه‌کشی این مسابقات تیم ایران در گروه اول با کشورهای ژاپن و عراق مسابقه خواهد داد.
گروه‌بندی این رقابت‌ها در دور مقدماتی به این ترتیب است:
گروه اول: ایران- ژاپن- عراق
گروه دوم: بحرین- عمان- ازبکستان- استرالیا
گروه سوم: کره‌جنوبی- هند- امارات- بنگلادش
گروه چهارم: قطر- عربستان- نیوزیلند- چین
هجدهمین دوره مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا بهمن ماه سال جاری در سئول کره‌جنوبی برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0061 sec