printlogo


کد خبر: 181459تاریخ: 1396/6/23 00:00
شهرستان

برگزاری نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب
نشست کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور معاون توسعه مدیریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و اعضای کارگروه توسعه مدیریت این شرکت برگزار شد. علیرضا ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هدف از برنامه‌های تحول اداری را تسهیل پاسخگویی به مشترکان و خدمت‌گیرندگان اعلام کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تلاش می‌کند با اجرای مناسب این برنامه‌ها زمینه تامین رضایتمندی مشتریان را فراهم کند. معاون برنامه‌ریزی و دبیر کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان نیز به سابقه تشکیل کمیسیون توسعه مدیریت و کمیته‌های زیرمجموعه در قالب بخشنامه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اشاره کرد و به اهم مصوبات و اقدامات انجام گرفته در سال 96 پرداخت. همچنین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به انتخاب شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به‌عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 1395، ضمن تبریک به مدیرعامل این شرکت، از تلاش‌ها و کوشش‌های صورت گرفته درباره برنامه‌های تحول اداری تقدیر و تشکر کرد.


توزیع 200هزار نهال یارانه‌دار در بخش کشاورزی هرمزگان
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از توزیع نهال یارانه‌دار خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبارات لازم پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری حدود 200 هزار اصله نهال یارانه‌دار بین باغداران استان توزیع شود. مسعود گرگیج افزود: در 6 ماه نخست امسال بیش 15هزار اصله نهال یارانه‌دار بین بهره‌برداران استان توزیع شده است. وی عنوان کرد: عمده این نهال‌ها درقالب طرح تجمیع باغ‌های استان در مناطقی همچون بندرعباس، میناب، رودان و حاجی‌آباد استفاده می‌شود. این مقام مسؤول با بیان اینکه سال گذشته 70 هزار اصله نهال یارانه‌دار در استان توزیع شده، اظهار داشت: برای اجرای این طرح 550 میلیون تومان هزینه شده است.


پرداخت قطره‌چکانی پول گندمکاران تأسف‌بار است
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس با اشاره به اینکه کشاورزان منتظر دریافت پول گندم خود هستند، گفت: با وجود تلاش‌های بسیار دولت اما نسبت به پرداخت قطره‌چکانی پول گندمکاران گله جدی داریم. قره‌جه طیار با اشاره به اینکه ما از عدم پرداخت پول گندمکاران بشدت از دولت گله‌مندیم، تصریح کرد: برای ما سوال است که چگونه می‌شود وقتی می‌خواهیم گندم از خارج وارد کنیم به صورت نقدی پول آنها را پرداخت می‌کنیم اما وقتی محصولات کشاورزی را از مردم و کشاورزان عزیز کشور خودمان خریداری می‌کنیم پول آنها را با تاخیر چندماهه و در زمانی که ارزش پول کاهش یافته به صورت قطره‌چکانی پرداخت می‌کنیم. وی توضیحات محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور درباره عدم پرداخت پول گندمکاران را غیرقابل قبول دانست و گفت: بنده توضیحات ایشان را قبول نمی‌کنم و معتقدم باید قبل از وقوع چنین اتفاقاتی مدیریت کرده و برای پرداخت پول گندمکاران فکری می‌کردند.

افزوده شدن 21 هزار مشترک به مشترکان توزیع برق مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: در 5 ماه نخست سال جاری حدود 21 هزار مشترک به تعداد مشترکان توزیع برق مازندران اضافه شد. قاسم شهابی گفت: تعداد مشترکان برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران حدود یک میلیون و 308 هزار مشترک است که تعداد 21 هزار مشترک در 5 ماهه سال جاری به آن اضافه شده است. وی با اشاره به اینکه برق فقط یک کالا نیست و زیربنای توسعه و در واقع بستر زیرساخت‌هاست، افزود: تاکنون 2 هزار و 69 روستا در حوزه توزیع نیروی برق مازندران از نعمت برق بهرمند شدند. مهندس شهابی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود 13 هزار و 823 مشترک مصارف سنگین هستند، افزود: در 5 ماه نخست سال جاری 253 مشترک به مشترکان مصارف سنگین اضافه شد. وی گفت: تعداد مشترکان مصارف عادی روستایی توزیع نیروی برق مازندران حدود 524 هزار مشترک است که از این تعداد حدود 11 هزار مشترک در 5 ماه نخست سال جاری به آن اضافه شد.
 


Page Generated in 0/0062 sec