printlogo


کد خبر: 181485تاریخ: 1396/6/25 00:00
همزمان با جلسه اخیر هیأت عالی جذب
آمار بورسیه‌های بلاتکلیف اعلام شد

گروه اجتماعی: رئیس هیات عالی جذب شورایعالی انقلاب فرهنگی با ارائه گزارشی از فراخوان بورسیه‌های بلاتکلیف و پیگیری‌های صورت‌گرفته، خواستار تعیین‌تکلیف ۳۲۴ بورسیه بلاتکلیف شد.
به گزارش «وطن‌امروز»، یکصد و نود و پنجمین جلسه هیأت عالی جذب به ریاست دکتر محمد‌علی کی‌نژاد در محل دبیرخانه شورایعالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.
در ابتدای جلسه ریاست هیات عالی جذب، گزارشی از فراخوان بورسیه‌های بلاتکلیف و پیگیری‌های صورت گرفته به جلسه ارائه و خواستار تعیین‌تکلیف ۳۲۴ نفر متقاضی بورسیه و ۱۹۷ نفر عدم نیاز دانشگاه‌ها و ۱۲۷ نفر عدم جایابی توسط وزارت علوم، از هیات مرکزی جذب وزارتین و دانشگاه آزاد اسلامی شدند.
در این جلسه رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم درباره اصلاح امتیازات مورد نیاز برای تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی و اتخاذ تصمیم در این باره توضیحاتی ارائه دادند که بحث و بررسی در این باره به جلسه آتی موکول شد.
در ادامه جلسه ریاست دانشگاه پیام نور به ارائه گزارشی از جذب در سال‌های اخیر در دانشگاه پیام نور پرداخت و توضیحاتی درباره شاخص‌های معدل، محل تحصیل و مقطع تحصیلی ارائه کرد.
وی خاطرنشان کرد: پرونده‌های جذب در 4 گروه دکترای تخصصی دارای همه شاخص‌ها، دکترای تخصصی فاقد شاخص‌ها، کارشناسی ارشد که قصد دارند تا مدتی معین شاخص‌ها را کسب کنند و کارشناسی ارشد فاقد شاخص‌ها بررسی شدند.
از آنجایی‌ که نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه پیام‌نور یک به ۱۹۸ است، مقرر شد دانشگاه پیام نور با در نظر گرفتن آمایش آموزش عالی در رشته‌های علوم‌انسانی و علوم پایه با لحاظ کردن آمایش آموزش عالی دانشجو بپذیرد تا این دانشگاه با توجه به بالا بودن نسبت استاد به دانشجو و آمایش در آینده فعالیت محدودتری داشته باشد.
 


Page Generated in 0/0051 sec