printlogo


کد خبر: 181516تاریخ: 1396/6/25 00:00
توقف تیم‌ملی والیبال ایران در سومین بازی
حریف برزیل نشدیم

تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش از رقابت‌‌های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود با نتیجه ۳ بر صفر برابر برزیل شکست خورد. در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان که از بیست‌ویکم شهریورماه و با حضور 6 تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی 2 شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال ایران  در سومین دیدارش
رو در روی برزیل، قهرمان المپیک قرار گرفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب سلسائو شد. تیم ایران با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، فرهاد قائمی، امیر غفور و سامان فائزی وارد زمین شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ با عملکرد ضعیف در خط حمله نتوانستند همانند 2 دیدار نخست جنگنده ظاهر شوند و با امتیازهای ۲۲ بر ۲۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵ برابر قهرمان المپیک نتیجه را واگذار کردند. والیبالیست‌‌های ایران با کسب 2 پیروزی و یک باخت از 3 دیدار در پایان روز سوم 4 امتیازی باقی ماندند و برزیل با 2 برد و یک شکست 7 امتیازی شد و صدر جدول را از ایران پس گرفت. تیم ایران در دوره قبلی جام بزرگ قهرمانان جهان در سال ۲۰۱۳ با نتیجه 3 بر یک مقابل برزیل شکست خورده بود. در مجموع
12 تقابل اخیر این دو تیم تاکنون ایران
3 پیروزی و برزیل ۹ پیروزی کسب کرده‌اند. در ادامه رقابت‌ها، شنبه تیم‌ملی والیبال ایران از ساعت ۱۴:۴۵ به مصاف ژاپن می‌رود، از ساعت ۸:۱۰ برزیل مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهد کرد و ایتالیا و فرانسه از ساعت ۱۱:۱۰ به رقابت می‌پردازند.
والاس دسوزا امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران- برزیل
والاس دسوزا با کسب ۱۵ امتیاز در پایان دیدار ایران برابر برزیل در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ توانست به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شود. در پایان دیدار 2 تیم والیبال ایران و برزیل در روز سوم جام بزرگ قهرمانان جهان
۲۰۱۷ در ژاپن که با برتری 3 بر صفر برزیل به پایان رسید، دسوزا با کسب
۱۵ امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را از آن خود کند و نقش زیادی در پیروزی قهرمان المپیک ایفا کرد. در سوی دیگر برای ایران، میلاد عبادی‌پور و امیر غفور با ۹ و ۷ امتیاز نتوانستند مانع از شکست تیم ایران شوند.
کولاکوویچ: انرژی لازم برای برد برزیل را نداشتیم
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در مسابقه با برزیل انرژی لازم برای شکست این تیم را نداشتند. ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و برزیل افزود: اول از همه باید به برزیل و کادر فنی این تیم تبریک بگویم که پیروز این بازی شدند. وی با بیان اینکه فکر می‌کنم بازیکنان ایران در این بازی و در اواسط ست‌‌های دوم و سوم انرژی کم آوردند، تصریح کرد: روند بازی می‌توانست بهتر از این پیش رود اما برزیل در نیمه دوم ست دوم و سوم در دفاع باور نکردنی بود.
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران ادامه داد: برزیل در ضدحمله هم خیلی خوب کار کرد. فرصت داشتیم در ست سوم بهتر بازی رو پیش ببریم اما از زمان استراحت فنی دوم به بعد، برزیل در دفاع عالی ظاهر شد و به‌خوبی از فرصت‌‌‌هایی که ایران در توپ‌‌های با ارتفاع بالا برای این تیم ایجاد می‌کرد، استفاده برد.
کولاکوویچ تاکید کرد: به هر حال انرژی لازم برای برد در این بازی را نداشتیم. شاید خیلی انرژی در 2 بازی اول‌مان از دست دادیم و برزیلی‌ها هم به‌خوبی و با توانایی‌‌های بی‌نظیرشان، ایران را تحت فشار قرار دادند.
 


Page Generated in 0/0114 sec