printlogo


کد خبر: 181517تاریخ: 1396/6/25 00:00
اخبار

تیم فوتبال ۷ نفره ایران از مرحله مقدماتی صعود کرد
تیم فوتبال ۷ نفره ایران سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی برابر پرتغال به پایان رساند و راهی مرحله دوم شد. در ادامه رقابت‌های فوتبال ۷ نفره قهرمانی جهان که در کشور آرژانتین جریان دارد، تیم ایران در مصاف با پرتغال به برتری ۳ بر صفر دست یافت. مهدی جمالی (2 گل) و امیر عزت‌دوست، گل‌های ایران را به ثمر رساندند. این پیروزی در حالی برای تیم فوتبال ۷ نفره ایران رقم خورد که این تیم در نخستین دیدار مقابل روسیه متحمل شکست شده بود اما در دومین دیدار میزبان مسابقات را از پیش رو برداشته بود. به این ترتیب تیم کشورمان با مجموع ۶ امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه B مسابقات قهرمانی جهان، راهی مرحله دوم این رقابت‌ها شد. تیم فوتبال ۷ نفره ایران در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با تیم اول گروه A رقابت خواهد کرد.

بائوسا رسما سرمربی تیم‌ملی فوتبال عربستان شد
فدراسیون فوتبال عربستان در تصمیمی عجیب از برکناری فان مارویک سخن به میان آورد و رسما بائوسا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد. تیم‌ملی فوتبال عربستان توانست جواز حضور در جام‌جهانی 2018 روسیه را به دست آورد. هدایت عربستان را فان مارویک، سرمربی سابق تیم‌ملی فوتبال هلند برعهده داشت.  با توجه به عملکرد خوب این مربی انتظار می‌رفت او در روسیه هدایت عربستان را برعهده گیرد اما به یکباره فدراسیون فوتبال این کشور از انتخاب بائوسا به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد فان مارویک در انتخابی جام‌جهانی 2018 از راه دور تمرینات را زیر نظر می‌گرفت و تنها به هنگام بازی‌ها وارد عربستان می‌شد و همین باعث شد در نهایت از کار برکنار شود. فدراسیون فوتبال عربستان از انتخاب بائوسای آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید خود و جایگزین فان مارویک خبر داد.  بائوسا تنها چند ماه پیش هدایت امارات را برعهده گرفت و توانست نتایج خوبی با این تیم به دست آورد. او قبل از برعهده گرفتن هدایت امارات در تیم‌ملی فوتبال آرژانتین مربیگری می‌کرد اما به علت کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

گلزنی سامان قدوس در شب پیروزی میلان
میلان و ویارئال توانستند حریفان‌شان را در نخستین هفته لیگ اروپا با شکست روبه‌رو کنند و اورتون شکست تلخی را برابر آتالانتا تجربه کرد. مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری چند دیدار در نقاط مختلف قاره اروپا پیگیری شد که در یکی از دیدارها، میلان با نتیجه پرگل توانست آستراوین اتریش را از پیش روی بردارد. میلان با هدایت مونتلا در خانه تیم اتریشی آستراوین به میدان رفت  و با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید که در این دیدار آندره سیلوا موفق شد هت تریک کند و 3 بار برای تیمش گلزنی کند. دیگر گل‌های میلانی‌ها را در این دیدار سوسو  و هاکان چالهان اوغلو به ثمر رساندند تا میلانی‌ها گام اول را محکم بردارند. در دیگر دیدار مهم ویارئال موفق شد 3 بر یک آستانه را شکست دهد.  نیکولا سانسون، سدریک باکامبو و دنیس چریشوف بازیکن سابق رئال‌مادرید گل‌های تیم اسپانیایی را وارد دروازه حریف کردند. همچنین استروشوند سوئد که سامان قدوس را در اختیار دارد با 2 گل زوریا را شکست داد که گل اول این دیدار را قدوس وارد دروازه تیم اوکراینی کرد.

ادامه عصبانیت هواداران الاهلی
هواداران الاهلی هنوز شکست برابر پرسپولیس را فراموش نکرده‌اند و به اعتراض خود ادامه می‌دهند.  به نقل از الریاض، الاهلی در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد ضعیفی برابر پرسپولیس داشت و با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد تا از دور رقابت‌ها حذف شود و نتواند به نیمه‌نهایی صعود کند. هواداران الاهلی بشدت از عملکرد تیم خود انتقاد دارند و خواستار برکناری سرمربی تیم هستند. با وجود آنکه دیدار الاهلی و پرسپولیس روز سه‌شنبه برگزار شد اما همچنان هواداران نماینده عربستان خشمگین هستند. چند هوادار الاهلی با نوشتن شعار روی دیوار باشگاه خشم و اعتراض خود را نشان دادند. آنها جملات اعتراض‌آمیزی مثل «کجاست وعده‌های شما؟ آسیا تمام شد» و شعارهای دیگری روی دیوار باشگاه نوشتند تا اعتراض خود را نشان دهند. با وجود اعتراضات زیادی که هواداران الاهلی بعد از شکست سنگین برابر پرسپولیس به سرمربی تیم داشتند، سران این باشگاه عربستانی اعلام کردند فعلا از سرمربی اوکراینی حمایت خواهند کرد.


Page Generated in 0/0054 sec