printlogo


کد خبر: 181647تاریخ: 1396/6/27 00:00
اخراج جباری و رحمتی از استقلال
منصوریان باز هم زمان خرید

اتفاقات عجیب باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد. در صورتی که همه منتظر برگزاری جلسه هیات‌مدیره در روز شنبه بودند این جلسه با 24 ساعت تاخیر روز یکشنبه برگزار شد و تصمیماتش باعث حیرت اهالی فوتبال شد. قطعا این کادر فنی بود که باید پاسخ این نتایج را می‌داد اما طبق معمول هیات‌مدیره تصمیم گرفت یک بازی دیگر به منصوریان فرصت دهد تا بعد از نبرد با ذوب‌آهن درباره او تصمیم‌گیری کنند. به نظر می‌رسد یک اراده‌ای از بالا می‌خواهد آنقدر به منصوریان فرصت بدهد تا او سرانجام یک پیروزی به دست بیاورد اما بعید است تیم امیر قلعه‌نویی که روز چهارشنبه در آزادی میهمان استقلال است، به این تیم امتیاز دهد. ولی تصمیم جالب و صد البته عجیب هیات‌مدیره، اخراج دو بازیکن باتجربه‌ آبی‌ها بود. مجتبی جباری و مهدی رحمتی فراخوانده شدند و به احتمال زیاد این دو به همراه علی چینی از کادر فنی، قربانی این نتایج خواهند بود. خیلی‌ها تصور می‌کردند منصوریان پشت بازیکنان و همکاران خود می‌ایستاد اما گویا او برای حفظ صندلی‌اش حاضر است پا روی هر اصلی بگذارد.
بیانیه سایت رسمی آبی‌ها؛ منصوریان فعلا ماندنی شد
اعضای هیات‌مدیره استقلال تصمیم‌گیری درباره منصوریان را به آینده موکول کردند. سایت رسمی آبی‌ها ظهر روز یکشنبه این متن را روی خروجی‌اش گذاشت. جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال در مورخ 26 شهریورماه تشکیل و درباره نتایج اخیر تیم استقلال بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه پس از استماع گزارش مدیرعامل و بررسی گزارش کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه، اعضای هیات‌مدیره تصمیم گرفتند به جهت اهمیت موضوع تحقیقات مفصل‌تری صورت پذیرفته و تصمیم نهایی و گزارش اقدامات بعد از مسابقه هفته هفتم اتخاذ و به اطلاع هـواداران که مالکان اصلی باشگاه هستند رسانده شود. اعضای هیات‌مدیره با مشورت پیشکسوتان باشگاه اعلام کردند هرگونه تصمیم عجولانه قبل از مسابقه هفته هفتم به نفع باشگاه استقلال نخواهد بود. در حال حاضر تیم استقلال احتیاج به آرامش داشته و اعضای هیات‌مدیره با هـمراهـی پیشکسوتان باشگاه از هـیچ‌گونه کوششی در جهت پیروزی و سربلندی تیم استقلال دریغ نخواهند کرد و از هـواداران عزیز درخواست می‌کنند به تیم محبوب خود کمک کنند تا از این مرحله سربلند بیرون بیاید. در این جلسه اعضای کمیته فنی باشگاه انتخاب و اسامی ایشان در جلسه روز شنبه هفته آینده رسما اعلام خواهد شد. به این ترتیب جلسه اعضای هیات‌مدیره با ابقای منصوریان به پایان رسید و اعضای هیات‌مدیره بی‌آنکه توضیحی پیرامون کنار گذاشتن اعضای کادرفنی و بازیکنان ارائه کنند، پایان جلسه را اعلام کردند.  رضا افتخاری روز جمعه اعلام کرده بود به شرایط استقلال رسیدگی خواهد کرد اما در این بیانیه‌ اشاره‌ای به هیچ یک از تصمیمات وعده داده شده، نشد.
جباری و رحمتی: این بی‌احترامی را بی‌جواب نمی‌گذاریم
مهدی رحمتی و مجتبی جباری به اتفاق یکدیگر در یک گفت‌وگوی مشترک با حضور خبرنگاران شرکت کردند. این دو بازیکن شاخص که برای قطع همکاری به باشگاه احضار شده بودند در پایان حضور 2 ساعته خود در ساختمان استقلال به خبرنگاران پاسخ دادند. ابتدا مجتبی جباری درباره اینکه چرا در باشگاه حضور پیدا کردند چنین گفت: اس‌ام اسی از طرف آقای توفیقی آمد و گفتند من و مهدی امروز در تمرین شرکت نکنیم. قرار بود در باشگاه جلسه هیات‌مدیره باشد اما ما هرچه منتظر شدیم خبری از کسی نشد و پیدای شان
هم نکردیم و حالا داریم باشگاه را ترک می‌کنیم. جباری در پاسخ به اینکه آیا از باشگاه اخراج شده هم گفت: همین چیزهاست که کسی درباره‌اش با ما به روشنی صحبت نکرده. ما قرار بود به اتفاق اعضای هیات‌مدیره جلسه باشیم اما جلسه‌ای برگزار نشد. منتظریم این مساله را به صورت رسمی اعلام کنند. خبرنگاران از جباری پرسیدند آیا مشکل باشگاه و نتیجه نگرفتن تیم شما دو نفر بوده‌اید که او در پاسخ گفت: باید در نامه‌ای که هنوز به ما نداده‌اند همین‌ها را بگویند. ما منتظریم باشگاه بگوید چرا ما نباید الان سر تمرین باشیم؟ رحمتی هم در پاسخ به خبرنگاران گفت: نظر من هم همینی بود که آقای جباری گفتند. سوال بعدی از جباری حمایت‌های بیش از حد او از سرمربی تیم در 4 هفته گذشته بود که شماره 8 استقلال در این باره گفت: باید موضع‌شان را رسمی بگویند تا موضع ما هم مشخص شود و درباره همه چیز حرف بزنیم اما تا الان که واقعا اتفاق‌های بدی بوده ولی من نمی‌خواهم پیشاپیش درباره مسائل صحبت کنم اما تا همین جای کار هم بی‌احترامی بزرگی به ما شده و این مساله بدون جواب نخواهد ماند اما من منتظر اعلام نظر رسمی باشگاه هستم تا مفصل صحبت کنم.
خبرنگاران از جباری درباره اعضای هیات‌مدیره و پاسخگویی آنها پرسیدند که جباری گفت: آقای توفیقی تا حدی جواب می‌داد که ایشان دیگر در هیات‌مدیره حضور ندارد. مهدی رحمتی هم که با اصرار خبرنگاران برای صحبت مواجه بود، گفت: همانطور که مجتبی می‌گوید ما باید منتظر اعلام رسمی باشگاه باشیم بعد صحبت کنیم. او حتی درباره موضوع کبودی صورتش هم صحبت نکرد و گفت: بعداً. رحمتی این مصاحبه را با لبخند به پایان برد در حالی که جباری دوباره تاکید کرد روحش هم از اتفاقاتی که افتاده خبر ندارد.
چینی: من اخراج نشده‌ام
در این میان مربی استقلال خبر برکناری‌اش را تکذیب کرد. علی چینی در این باره گفت: من اخراج نشده‌ام و امروز هم با اجازه در تمرین حضور نداشتم. نمی‌دانم چه کسی این صحبت را مطرح کرده است. او در پاسخ به این سوال که چرا در تمرین حضور نداشته هم گفت: من تا صبح زیر سرم بودم. هم به خرمگاه گفتم و هم منصوریان و نمی‌دانم چطور این صحبت‌ها مطرح شده است. نمی‌دانستم برای یک روز غیبت این همه حاشیه درست می‌شود.


Page Generated in 0/0058 sec