printlogo


کد خبر: 181681تاریخ: 1396/6/28 00:00
اخبار

صهیونیست‌ها خطا کنند مختار ایرانی عمرشان را پایان می‌‌دهد
فرمانده کل ارتش با یادآوری مواجهه مختار با ابن‌سعد و به هلاکت رساندن وی پس از شکستن شرطش، وضعیت رژیم صهیونیستی را همچون عمرسعد دانست و گفت: اینکه ما می‌گوییم رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، معنی‌اش این نیست که حتما 25 سال کامل عمر می‌کند. اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین خطایی بکند، مختار ایرانی 25 سال فرصت او را به سرعت برق تمام خواهد کرد. سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با تشریح ابعاد مقوله دفاع همه‌جانبه، گفت: الان مدت زیادی است که تهدید همه‌جانبه شکل گرفته و اجرا می‌شود، لذا همه باید خط دفاعی و مرزی که به ما سپرده شده را محکم کنیم و از دیگران که خاکریز دیگری به آنها سپرده شده است پشتیبانی کنیم. غفلت در دفاع از این خاکریز مساوی با ورود دشمن و دور خوردن همه است. وی  گفت: اخیرا یکی از این صهیونیست‌های روسیاه در رابطه با حضور ایران در سوریه حرف‌های نسنجیده‌ای زده که لازم است 2 جمله درباره آن صحبت کنیم. اینکه ما می‌گوییم رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، معنی‌‌‌‌اش این نیست که حتما 25 سال کامل عمر می‌کند. شرط این فرصت هم آن جمله معروف است که رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند حیفا و تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد. سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ما جنایات این ملعون را فراموش نکرده و نخواهیم کرد. مختار در ابتدای کار به ابن سعد ملعون امان داد اما در آن شرطی گذاشت که با شکستن آن شرط ابن سعد را به درک واصل کرد. او باید سرش را زیر بیندازد و روزهای باقیمانده عمرش را حساب کند، چون اگر رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین خطایی بکند، مختار ایرانی 25 سال فرصت او را به سرعت برق تمام خواهد کرد.

کشف بسته مشکوک در نجف‌آباد ارتباطی با منزل شهید حججی ندارد
مدیرکل امنیتی وزارت کشور گفت: بسته مشکوکی که یکشنبه‌شب در نجف‌آباد کشف شد، لزوماً انفجاری- تروریستی نبوده و ماهیت آن در نیروی انتظامی در دست بررسی است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، زرین‌کلاه اعلام کرد: ارتباطی بین شیء مشکوکی که شامگاه 26 شهریورماه در محدوده شهر نجف‌آباد کشف شده و منزل شهید حججی وجود ندارد و آنچه در این زمینه مطرح شده، صرفاً فضاسازی غلط برخی رسانه‌ها بوده است. مدیرکل امنیتی وزارت کشور افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی ماهیت بسته کشف‌شده به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید. یکشنبه‌شب در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله‌های نجف‌آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند و  بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودروی سواری، متوجه نصب بسته مشکوک مجهز به چراغ چشمک‌زن شدند. در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه‌های عملیاتی پیوستند. گروه چک و خنثی‌سازی این لشکر ساعت ۲۲:۳۰ با بررسی‌های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی، پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت ۱۵ دقیقه بامداد آن را منهدم کرد.

نشست مشترک جبهه مردمی با اقشار مختلف اصولگرایی برگزار شد
سخنگوی جبهه پیروان از نشست مشترک اقشار جبهه پیروان با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد. سیدکمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ما اخیراً در ساختاری که قرار است در جمنا تقویت شود، همکاری بیشتری خواهیم داشت از این‌رو با شروع فصل جدید فعالیت در جبهه مردمی، ما نیز دعوت داشتیم. وی با بیان اینکه ما به‌عنوان جامعه کارمندی در این نشست مشترک حاضر شدیم، افزود: سعی می‌کنیم جمنا را به‌عنوان تشکلی که یک ساختار مناسبی دارد تقویت کنیم و بتوانیم انسجام و همگرایی را همان‌طور که در انتخابات شاهد بودیم ایجاد کرده و گسترش دهیم. سخنگوی جبهه پیروان تصریح کرد: ساختار جبهه پیروان کاملاً اقشاری است و مشتمل بر 18 حزب و تشکل مختلف است و این نویدی است تا ساختار جمنا تقویت شود. وی با بیان اینکه در این جلسه بر لزوم تقویت ساختار اقشاری جبهه مردمی تأکید شد، به نشست اخیر شورای مرکزی جبهه پیروان و مصوبات آن اشاره و خاطرنشان کرد: قانون جدید احزاب که ضرب‌الاجلی را برای تشکل‌ها تعیین کرده، یکی از مباحث ما بود.


Page Generated in 0/0072 sec