printlogo


کد خبر: 181698تاریخ: 1396/6/28 00:00
آوای شهر

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد
موافقت هیأت وزیران با شناور شدن ساعات کار کارمندان
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از موافقت هیات وزیران با کلیات طرح تغییر ساعات اداری کارمندان در هفته اول مهر ماه خبر داد و گفت: بزودی بخشنامه‌های لازم در این باره به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ می‌شود.
به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با تمام نهادهای درگیر با مسائل مربوط به آغاز مهرماه انجام شده است، افزود: خوشبختانه مدیران مجموعه‌های داخل شهرداری و نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ، آموزش و پرورش، اورژانس تهران، فرمانداری و استانداری در ستاد استقبال از مهر حضور دارند تا در صورت لزوم دستورات و تمهیدات ویژه‌ای را برای مهار و کنترل ترافیک اول مهرماه و خدمت‌رسانی به شهروندان داشته باشیم. وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حوزه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز با در نظر گرفتن سرویس‌های ویژه و کاهش سرفاصله ناوگان، تمهیدات لازم  برای خدمات‌رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است. پورسیدآقایی همچنین به والدین توصیه کرد در صورت عدم استفاده از سرویس مدارس در رساندن فرزندان خود به مدارس حتما از توقف دوبله، سوبله یا حاشیه‌ای مقابل مدارس جلوگیری و حتی در صورت امکان با فاصله بیشتری از مقابل مدرسه توقف کنند. از سوی دیگر با سازمان آموزش‌وپرورش شهر تهران و انجمن اولیا و مربیان نیز توافق شده از روز اول سرویس مدارس بدون مشکل کار خود را انجام دهند. وی با تاکید بر اینکه کمک والدین در کاهش ترافیک بسیار موثر است، گفت: خوشبختانه هیأت وزیران بحث شناور شدن شروع ساعات کار ادارات را تا 9 صبح قبول کرده است و ان‌شاء‌الله بزودی به تمام نهادها بخشنامه می‌شود.

ارائه تسهیلات به ۲۵ هزار هیأت در نمایشگاه عطر سیب
«پیش‌بینی می‌شود در این دوره از نمایشگاه عطر سیب حدود ٢٥ هزار هیات دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات، تکایا، دسته‌جات، خانه‌های جهاد و ایثار، مساجد و حسینیه‌های شهر تهران از تسهیلات نمایشگاه بهره‌مند شوند.» به گزارش «وطن‌امروز»، مجتبی عبداللهی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه تمام اجناس و اقلام ارائه شده در نمایشگاه با تخفیفات حداقل ٢٠ درصدی نسب به قیمت بازار ارائه خواهد شد، عموم شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز و نذورات خود را با قیمت‌های مناسب‌تری تهیه کنند. عبداللهی با اشاره به اینکه 5 هزار قلم کالا در نمایشگاه عرضه شده است، ادامه داد:
۲۵۲ غرفه در فضایی بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع آماده خدمت‌رسانی به عموم شهروندان، مساجد و هیات‌های مذهبی است. معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مساجد، حسینیه‌ها و هیئات مذهبی پرچمدار و علمدار فرهنگ عاشورایی هستند، گفت: در پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب با تکیه بر کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای به اشاعه فرهنگ عاشورا در میان مردم شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه تسهیلگری امور مربوط به مساجد و هیات‌ها است. عبداللهی اضافه کرد: نمایشگاه عطر سیب می‌تواند الگویی واقعی برای اقتصاد مقاومتی و هم‌افزایی ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی با همکاری بین کارآفرینان، صنعتگران و تولیدکنندگان از سویی و مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی از سوی دیگر باشد. گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه عطر سیب تا ۲۹ شهریورماه در بوستان ولایت برپا بوده و کالاهای مورد نیاز هیات‌های مذهبی شامل اقلام صوتی، لوازم آشپزی، پرچم، لباس، زنجیر و طبل با قیمت مناسب عرضه می‌شود. تکیه بر کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی و مباحث فرهنگی در این دوره نمایشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
 


Page Generated in 0/0067 sec