printlogo


کد خبر: 181700تاریخ: 1396/6/28 00:00
کوتاه و گویا

 ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری نانو در راستای سیاست‌‌های کلان در حوزه توسعه‌ صادرات محصولات نانویی ایرانی به کشورهای همسایه، به عضویت اتاق مشترک بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عراق، وابسته به اتاق بازرگانی ایران درآمد.
 سومین جشنواره «جعبه کفش» که با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت از سوی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری برگزار می‌شود به دلیل استقبال شهروندان تهرانی تا روز پنجشنبه ۲۰ مهر تمدید شد.
 چهارمین همایش بزرگ آوای ایل با حضور بیش از 13 هزار و 400 نفر از علاقه‌مندان به فرهنگ اقوام ایرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در موزه طبیعت و حیات‌وحش ایران – دارآباد به کار خود پایان داد.
 «حقیقت و مرد دانا» اثری از بهرام بیضایی با تصویرگری مرتضی ممیز از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بار دیگر منتشر شد.
 شانزدهمین شماره نشریه «ایست رسانه‌ای» با موضوع «قمار اینترنتی»، توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی منتشر شد.
 150 کودک عضو سامانه حامی با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه
10 شهرداری تهران و موسسات خیریه اقلام آموزشی و لوازم‌التحریر هدیه گرفتند.
 محمدمهدی گلمکانی، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست و توسعه پایدار با اظهار اینکه بعد از روز 21 تیرماه که به نام روز بدون کیسه پلاستیکی نام‌‌گذاری شده، این مرکز برنامه خود را با محوریت کمپین «نه به کیسه پلاستیکی در نانوایی‌ها» به صورت پایلوت در سطح شهر تهران اجرایی کرد، گفت: این طرح هم‌اکنون با استقبال زیادی مواجهه شده و امید است تا آخر سال تمام نانوایی‌‌های سطح شهر تهران به این کمپین بپیوندند.
 زیگفرید براک، رئیس مجلس نمایندگان بلژیک از موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بازدید کرد. وی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای آرمیده در مزار شهدای موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس از تالارهای این مجموعه بازدید کرد. رئیس مجلس نمایندگان بلژیک در پایان بازدید اظهار داشت: از دیدن موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس لذت بردم و خوشحالم که از این مجموعه بازدید کردم.
 ورودی جنوب غربی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افتتاح شد. محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ورودی جنوب غربی یکی از پرتردد‌‌‌‌‌ترین ورودی‌‌های این ایستگاه خواهد بود، افزود: به دلیل نزدیکی این ورودی به بلوار کشاورز و همینطور مجاورت با ایستگاه BRT تجریش- راه‌آهن، پیش‌بینی می‌کنیم مسافران از این ورودی بیش از سایر ورودی‌‌ها استفاده کنند.


Page Generated in 0/0067 sec