printlogo


کد خبر: 181723تاریخ: 1396/6/28 00:00
اخبار

منصوریان: رحمتی و جباری سر تمرین باشند
سرمربی تیم فوتبال استقلال از مدیرعامل این باشگاه درخواست کرد کاپیتان‌های تیمش در تمرینات آبی‌پوشان حضور داشته باشند. علیرضا منصوریان از سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال درخواست کرد سیدمهدی رحمتی و مجتبی جباری در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه حضور داشته باشند. سرمربی آبی‌پوشان در همین‌باره به مدیرعامل باشگاه گفته که مسؤولیت فنی تیم با من است و رحمتی و جباری هم باید کنار سایر بازیکنان در تمرین حضور داشته باشند.

دریاچه آزادی خشک نشود
به دلیل برداشت بیش از اندازه، آب دریاچه آزادی بشدت کاهش پیدا کرده و نه‌تنها می‌تواند به این دریاچه آسیب بزند بلکه تمرین ملی‌پوشان قایقرانی را نیز تحت تاثیر قرار داده‌ است. به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر 2 پمپ بزرگ برداشت آب در دریاچه آزادی روشن بوده و برای آبیاری اراضی مجموعه از آب این دریاچه برداشت می‌کند و به دلیل یکی نبودن ورودی و خروجی،‌ آب دریاچه بشدت کاهش پیدا کرده و سطح آن پایین رفته‌ است. با توجه به اینکه فصل تابستان را پشت‌سر می‌گذاریم و میزان تبخیر آب نیز بسیار زیاد بوده، برداشت بی‌رویه این نگرانی را ایجاد کرده که دریاچه آزادی نتواند در پاییز و زمستان به سطح مطلوب خود بازگردد و این مجموعه بی‌نظیر ورزشی امسال و سال‌های آینده با مشکل مواجه شود. البته مشکلات از همین روزها خودش را نشان داده و در نخستین اتفاق تمرینات تیم‌ملی قایقرانی ایران با مشکل مواجه شده ‌است. در این روزها به دلیل کاهش آب قایقران‌ها تنها چند لاین تمرین در اختیار دارند و با ادامه‌دار شدن برداشت بی‌رویه آب تعداد لاین‌ها کم خواهد شد و این احتمال وجود دارد که در ادامه قایقی نتواند در دریاچه آزادی به آب بزند.

کادرفنی استقلال خوزستان
 2 بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد
کادرفنی تیم فوتبال استقلال خوزستان 2 بازیکن این تیم را به دلیل حواشی به وجود آمده در اختیار باشگاه قرار داد.
به گزارش فارس، طالب ریکانی و حکیم نصاری با هوشنگ لوینیان، عضو کادرفنی استقلال خوزستان دچار درگیری شدند و گفته می‌شود عبدالله ویسی‌ آنها را به‌خاطر این مشکل و عدم رضایت فنی اخراج کرده است. در همین راستا یعقوب پیری، سخنگو و معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان گفت: ویسی در تماس تلفنی که داشت اعلام کرد این دو بازیکن در اختیار باشگاه قرار دارند تا وضعیت آنها مشخص شود. هنوز گزارش رسمی و مکتوب درباره این اتفاق به دستمان نرسیده است. قرار است گزارش مکتوب در اختیار باشگاه قرار گیرد تا با اطلاع کامل این مسأله را بررسی کنیم.

صاحبخانه زلاتان او را از منزلش بیرون کرد!
مالک منزل استیجاری ستاره سوئدی شیاطین سرخ از او خواست ملکش را تخلیه کند. به نقل از نشریه اکسپرسن سوئد، مالک خانه‌ای که زلاتان ابراهیموویچ در منطقه چشایر انگلیس اجاره کرده و در آن اقامت دارد، از این بازیکن سوئدی خواست ملکش را ترک کند. از قرار معلوم مالک این خانه مجلل 6 خوابه که ایبرا سال گذشته آن را اجاره کرد، قصد فروش این عمارت را به قیمت 5 میلیون پوند دارد و به همین دلیل با کاپیتان سابق تیم‌ملی سوئد اختلافاتی هم پیدا کرده است. ایبرا پاییز سال گذشته بعد از چند ماه اقامت در هتل‌‌های منچستر به این ملک نقل مکان کرد و ظاهرا بعد از تمدید شدن قراردادش با شیاطین سرخ تا پایان فصل جاری، تصمیم به ماندن در خانه فعلی‌اش داشت.

رونی گناهکار شناخته شد
مهاجم پیشین منچستریونایتد در دادگاه به اتهام رانندگی در شرایط غیرعادی گناهکار شناخته شد. وین رونی که روز دوشنبه جهت ادای توضیحات درباره رانندگی در شرایط غیرعادی در دادگاه «استوک‌پورت مجیستراتس» حاضر شده بود، به تخلف خود اعتراف کرد و از سوی دادگاه نیز گناهکار شناخته شد. مهاجم 31 ساله تیم فوتبال اورتون ساعت 2 بامداد روز اول سپتامبر (10 شهریور) در حالی که حالتی غیرعادی داشت، توسط پلیس در منطقه ویلمسلوو واقع در چشایر متوقف شد. پلیس سپس در محل از بهترین گلزن تاریخ تیم‌ملی فوتبال انگلیس تست الکل گرفت که میزان 104 میکروگرم مصرف الکل از او به ثبت رسید، این در حالی است که حداکثر میزان مصرف قانونی الکل در بریتانیا 35 میکروگرم است و مصرف مشروبات الکلی بیش از این حد تخلف محسوب می‌شود.


Page Generated in 0/0057 sec