printlogo


کد خبر: 181788تاریخ: 1396/6/29 00:00
کوتاه و گویا


  آرش میراب‌زاده، دبیر علمی سی‌وچهارمین کنگره سالانه انجمن علمی روانپزشکان با اشاره به اینکه شیوع ابتلا به افسردگی در ایران براساس آخرین مطالعات حدود
5/13 درصد بوده است، گفت: از آنجا که علت اختلالات روانپزشکی چند محوری است، درمان آن نیز چند محوری محسوب می‌شود.
  اسکندر یارنسب، مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نمایشگاه «کوچک‌قامتان بزرگ‌مرد» در موزه شهدا و همزمان ٨٠٠ مدرسه سراسر کشور خبر داد.
  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از مختومه شدن پروند، ۳۲ کیلوگرم طلای قاچاق با جریمه 55 میلیارد ریالی خبر داد. مرتضی ممیزی گفت: حسب گزارش دایره آگاهی، یک دستگاه خودرو در شهرستان خدابنده پس از تعقیب و گریز متوقف و بعد از بازرسی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرنشینان خودرو مشخص شد به طرز بسیار ماهرانه محموله طلای خارجی به وزن 751/32 کیلوگرم شمش طلا در کمربند سرنشینان جاسازی شده است.
  محمود بیگلر، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: یکی از مهم‌‌‌‌‌ترین برنامه‌‌های عملیاتی ارتقای کیفیت تجهیزات و ملزومات پزشکی در قالب PMS بوده که در این زمینه اقدامات موثری انجام شده است. وی افزود: طرح  PMS سال گذشته برای نخستین بار در سطح اداره تجهیزات پزشکی با تخصیص اعتبار 2 میلیارد تومان به دانشگاه‌‌های
علوم پزشکی سراسر کشور شروع شد.
  جشنواره اقوام ایرانی با ارائه صنایع دستی، سوغات، اغذیه ایرانی و اجرای موسیقی اقوام به میزبانی فرهنگسرای رسانه و شبکه‌‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 از توزیع مخازن ویژه پسماند خشک در مدارس  سطح منطقه 2 در راستای اجرای طرح استقبال از مهر96  خبر داد.


Page Generated in 0/0049 sec