printlogo


کد خبر: 181819تاریخ: 1396/6/30 00:00
کوتاه

  محمدرضا غلامی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم و با هدف گرامیداشت کودکان شهید در روز عاشورا، مراسمی با عنوان شیرخوارگان حسینی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
  امیر جاویدپور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 تهران از برگزاری «جشنواره بوی ماه مهر» همزمان با ایام بازگشایی مدارس در این منطقه خبر داد.
  پایانه‌‌های شمال تهران با هدف سهولت و تسریع در دسترسی دانش‌آموزان به شبکه حمل‌ونقل عمومی ساماندهی و آماده‌‌سازی شد.
  حبیب‌الله غفوری، قائم‌مقام شهرداری منطقه ۶ تهران با اشاره به اجرای طرح استقبال از مهر گفت: پاکسازی و امحای پوسترها و دیوارنویسی‌ها، رفع نواقص رفت و روب در معابر اصلی و فرعی، رفع نواقص فضای سبز، رفع نواقص، شست‌وشو و گندزدایی المان‌های شهری و لایروبی و پاکیزه‌‌سازی همه انهار منتهی به مدارس و واحدهای آموزشی سطح منطقه در همین راستا صورت گرفته است.
  احسان مقدم، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در روز 31 شهریور، ایستگاه متروی شاهد از صبح تا پایان مراسم رژه پذیرش مسافر ندارد. همچنین همزمان با هفته دفاع‌مقدس نمایش‌هایی با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع‌مقدس در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران اجرا می‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec