printlogo


کد خبر: 181826تاریخ: 1396/6/30 00:00
اخبار

توقیف «انقلاب جنسی»؟!
 صفحه فروش و دانلود مستند «انقلاب جنسی» از بامداد روز گذشته با دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه غیرفعال شد. خبر توقیف این مستند به سرعت در رسانه‌ها منتشر شد و بسیاری خبر توقیف این مستند را مطرح کردند.  به گزارش خبرگزاری دانشجو، یک منبع آگاه از کارگروه مصادیق و محتوای مجرمانه به خبرگزاری دانشجو خبر داد: این مستند توقیف نشده، بلکه باید یک تغییر جزئی در چند فریم کوتاه از مستند اعمال شود که ما به تولیدکنندگانش اطلاع دادیم و آنها نیز پذیرفته‌اند. همچنین محمدحسن مددی، تهیه‌کننده این مستند گفت: صحبت‌های دوستان در کارگروه مصادیق مجرمانه صحیح است، دوستان به دلیل رعایت شؤونات اسلامی مد نظر داشتند ما برخی فریم‌های مستند را که حاوی تصاویر نامناسب بود با غلظت بیشتری مات کنیم. وی ادامه داد: تذکر دوستان بجا بود و ما هم مجبور شدیم برای اعمال این تغییرات چند ساعتی لینک دانلود را حذف کنیم. مستند انقلاب جنسی، تازه‌ترین اثر تولیدشده در موسسه آرمان مدیا و به کارگردانی حسین شمقدری است که از 2 هفته قبل به صورت اینترنتی توزیع شده است. این مستند آزادی‌های جنسی در ایران را نمایش می‌دهد و با نگاهی متفاوت به زیست جنسی مردم هلند، فرانسه و اسپانیا تلاش می‌کند مخاطب را نسبت به شناخت دنیای غرب نزدیک‌تر کند.

طالب‌زاده با «57» در شبکه 5
برنامه تلویزیونی «57» با اجرا و تالیف نادر طالب‌زاده از شبکه 5 سیما پخش می‌شود. به گزارش مهر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، برنامه تلویزیونی «57» کاری از گروه برنامه‌‌های تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی است که نادر طالب‌زاده اجرا و سردبیری و رضا جوهرچی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند و با همکاری شبکه 5 سیما تولید و پخش می‌شود. این برنامه قرار است گفت‌وگوهای صریح نادر طالب‌زاده با چهره‌‌های شاخص فرهنگی و اجتماعی متناسب با مضمون برنامه باشد. همچنین بخش‌‌‌هایی از برنامه با حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان درباره مسائل اساسی کشور و انقلاب اسلامی همراه است. فصل اول برنامه تلویزیونی «57» برای هفته دفاع‌مقدس طراحی شده است و از ساعت ۲۰ روز جمعه ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع‌مقدس از شبکه 5 سیما روی آنتن می‌رود، این برنامه به شکل تولیدی و در ۵۷ دقیقه آماده پخش می‌شود. در برنامه اول به روایت «مقطع ابتدایی جنگ و نقش ارتش در آن» با حضور امیر بختیاری، از فرماندهان وقت ارتش در جنگ ایران و عراق پرداخته می‌شود. در این برنامه مستند «شوش شهر شهیدان گمنام» معرفی و تحلیل می‌شود.

جشنواره فیلم‌‌های حاتمی‌کیا در شبکه شما
در هفته دفاع‌مقدس هفته فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا در شبکه شما برگزار می‌شود.
به گزارش فارس، با آغاز هفته دفاع مقدس، شبکه «شما» تصمیم دارد فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا را در قالب جشنواره‌ای شبانه روی آنتن ببرد. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از امروز پنجشنبه
30 شهریورماه این جشنواره با نمایش فیلم «به رنگ ارغوان» کار خود را آغاز خواهد کرد و پس از آن و در روز جمعه فیلم محبوب «آژانس شیشه‌ای» روانه آنتن خواهد شد. همچنین «دیده‌بان» برای پخش در روز شنبه اول مهرماه در نظر گرفته شده و روز یکشنبه نیز «خاکستر سبز» پخش خواهد شد. روز دوشنبه
3 مهرماه فیلم «مهاجر» و سه‌شنبه نیز «از کرخه تا راین» روی آنتن شبکه شما خواهد رفت. در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه نیز به ترتیب فیلم‌های «برج مینو»، «بادیگارد» و «چ» پخش خواهند شد.  علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم‌ها را هر شب ساعت ۲۳:۳۰ در شبکه تلویزیونی «شما» تماشا کنند.

برگزاری نکوداشت استاد فرشچیان
آیین نکوداشت محمود فرشچیان به همراه رونمایی از آثار وی امشب  پنجشنبه در تالار وحدت برگزار می‌شود. به گزارش صبا، اثر محمود استاد فرشچیان امروز پنجشنبه ۳۰ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ با حضور جمعی از هنرمندان و چهره‌‌های فرهنگی و هنری و نمایندگان مجلس و شورای شهر رونمایی می‌شود. سیدناصر میرباقری، مدیر انتشارات فرهنگ و هنر گویا با اعلام این خبر گفت: اثر جدید استاد محمود فرشچیان شامل گنجینه شاهکارهای فرهنگ و هنر ایران به نویسندگی و کارگردانی امیر صبوری در قالب لوح فشرده، دیوان حافظ به خط استاد رسول مرادی و نگارگری استاد فرشچیان و کتاب سلطان سریر صبح خیزان اثر استاد اسرافیل شیرچی است.


Page Generated in 0/0137 sec