printlogo


کد خبر: 181835تاریخ: 1396/6/30 00:00
اخبار

ستاره الهلال دیدار با پرسپولیس را از دست داد
ستاره خط میانی الهلال عربستان دچار کشیدگی عضله شد و دیدار برابر پرسپولیس را از دست داد.‌ به نقل از ‌اسپورت، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌اند و قرار است دیدار رفت آنها سه‌شنبه  هفته آینده در امارات برگزار شود. نواف العابد، یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان الهلال است که به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس به میدان برود. العابد قبل از دیدار حساس برابر الاتحاد در لیگ عربستان دچار آسیب‌دیدگی‌ شد و برای بازگشت به میادین به 10 تا 14 روز استراحت نیاز دارد که به این ترتیب دیدار برابر تیم فوتبال پرسپولیس را از دست داد. 2 تیم فوتبال الهلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2 بار با هم بازی کردند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.

سلطانی‌فر  افتخاری و ملکی را فراخواند
مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال برای دیدار با وزیر ورزش و جوانان نزد او رفتند. رضا افتخاری و اکبر عباسی‌ملکی، مدیرعامل و عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال صبح روز گذشته (چهارشنبه) برای دیدار با مسعود سلطانی‌فر، به وزارت ورزش و جوانان رفتند و در جلسه با وزیر شرکت کردند. آنطور که از شواهد پیداست افتخاری و ملکی برای ارائه توضیحات به وزیر ورزش درباره جنجال‌های اخیر راهی وزارتخانه شدند. باید دید در نهایت چه تصمیمی درباره وضعیت استقلال گرفته می‌شود.

وریا غفوری:‌ مجبور شوم از استقلال خواهم رفت
ملی‌پوش فوتبال ایران با انتقاد از عدم توسعه امکانات ورزشی در زادگاهش تاکید کرد تا زمانی که شرایط فراهم باشد در تیم فوتبال استقلال خواهد ماند. وریا غفوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضورش در استقلال در فصل بعد گفت: در گذشته از تیم‌های اروپایی پیشنهاداتی داشتم اما متاسفانه به دلیل نبود مشاوره‌های مناسب نتوانستم انتخاب مناسبی داشته باشم. پیش از این از تیم‌های داخلی هم پیشنهادات زیادی داشته‌ام. فعلا ترجیح می‌دهم در تیم استقلال بمانم و اگر شرایط اجازه ماندن در این تیم را به من نداد، به‌ناچار تیم دیگری را انتخاب می‌کنم. وی با اشاره به اینکه تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارد، گفت: این تیم را قلبا دوست دارم و در هیچ شرایطی نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم و تا زمانی که شرایط فراهم باشد در تیم استقلال خواهم ماند.

کنایه روزنامه آرژانتینی به مسی
روزنامه‌ آرژانتینی اوله پس از گلزنی ستاره بارسلونا به این بازیکن کنایه زد. ‌به نقل از آ.اس، اوله نوشت«بارسلونا یک شب دیگر لیونل مسی بود». او برای ایبار خیلی بزرگ بود و تنها به کمتر از نیم ساعت نیاز داشت تا نخستین گلش را به ثمر برساند. ستاره بارسلونا گل نخستش را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد و گل‌های چهارم، پنجم و ششم را نیز به نام خود ثبت کرد تا در این بازی پوکر (زدن 4 گل در یک بازی) کند. به همین خاطر رسانه‌های جهان به تمجید از او پرداختند اما تیتر روزنامه‌ آرژانتینی اوله از همه قابل‌توجه‌تر بود. این ‌روزنامه‌ ابتدا به تمجید از ستاره بارسلونا پرداخت و نوشت: مسی با به ثمر رساندن 4 گل دوباره در پیروزی ۶ بر یک بارسلونا برابر ایبار درخشید و خورخه سامپائولی (سرمربی تیم‌ملی آرژانتین) از تماشای بازی ستاره آرژانتینی در نوکمپ لذت برد. مسی تاکنون در 5 بازی لالیگا ۹ گل به ثمر رسانده است. اوله در ادامه‌ با کنایه نوشت: نابغه، چند گل را برای تیم‌ملی حفظ کن.

استقلال و بشیکتاش ترکیه به مصاف هم می‌روند
2 تیم استقلال و بشیکتاش ترکیه 2 دیدار دوستانه را با یکدیگر برگزار می‌کنند. بر اساس اعلام باشگاه استقلال، باشگاه بشیکتاش ترکیه از آبی‌های پایتخت درخواست برگزاری 2 بازی تدارکاتی را کرده و این درخواست با موافقت سیدرضا افتخاری همراه شده است. بر همین اساس و با هماهنگی علیرضا منصوریان سرمربی تیم، مقرر شد بازی رفت 2 تیم در تعطیلات پیش روی لیگ در استادیوم آزادی تهران برگزار و بازی برگشت، فروردین‌ماه در ورزشگاه اختصاصی تیم بشیکتاش در شهر استانبول انجام شود. همکاری باشگاه‌های استقلال و بشیکتاش در زمینه‌های مختلف ادامه پیدا خواهد کرد، ضمن اینکه باشگاه فنرباغچه ترکیه نیز برای انجام دیدار دوستانه با استقلال ابراز تمایل کرده است.
 


Page Generated in 0/0065 sec