printlogo


کد خبر: 181883تاریخ: 1396/7/1 00:00
کوتاه و گویا

 امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای برنامه‌های ویژه در قالب طرح استقبال از مهر در این منطقه خبر داد و گفت: نیروهای حمل‌ونقل و ترافیک منطقه برای روان‌‌سازی ترافیک در مهرماه تمام تلاش خود را به‌کار خواهند گرفت.
 نمایشگاه عطر سیب امسال با حضور شرکت شهروند و عرضه بیش از 40 قلم کالای اساسی شامل روغن، حبوبات، چای، برنج، قند و شکر با تخفیفات ویژه تا سقف
50 درصد برای خدمت‌رسانی به شهروندان و عزاداران سیدالشهدا(ع) برگزار شد.
 حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 با اشاره به همزمانی سال تحصیلی جدید 97-96 با ایام ماه محرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، از اجرای ویژه‌برنامه‌‌های فرهنگی و اجتماعی طرح «باز باران» در مدارس سطح این منطقه با رنگ و بوی حسینی و ترویج شعائر اسلامی خبر داد.
 به گفته رضا قدیمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، سازمان خدمات اجتماعی و سازمان بهزیستی با وجود تقسیم‌بندی‌‌های مشخص مانند تفکیک سنی درباره خدمت‌رسانی به کودکان کار و متکدیان حرفه‌‌‌ای، رابطه تنگاتنگی در حوزه رسیدگی به آسیب‌‌های اجتماعی داراست. ما برای این افراد، خدمات آموزشی مناسب در مراکز پرتو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، خدمات بهداشتی و درمانی و دوره‌‌های لازم برای سرپرست‌‌های آنان انجام می‌دهیم تا بتوانند دوباره به زندگی عادی بازگردند.
به باور قدیمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، هیچ مداخله اجتماعی، بدون مشارکت اجتماعی جوابگو نخواهد بود، حال که این اقدام شایسته آغاز شده، در دوره مدیریت شهری جدید و با همکاری وزیر کشور و وزیر کار ادامه پیدا می‌کند.


Page Generated in 0/0055 sec