printlogo


کد خبر: 182020تاریخ: 1396/7/3 00:00
اخبار

حمایت گزارشگر اماراتی‌ از الهلال مقابل پرسپولیس
گزارشگر مشهور اماراتی‌ها به حمایت از الهلال مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. به گزارش فارس، تیم فوتبال الهلال عربستان سه‌شنبه هفته جاری ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه محمد بن‌زاید ابوظبی میزبان پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. در این راستا عامر عبدالله، گزارشگر مشهور اماراتی به حمایت از الهلال و تحریک اماراتی‌ها برای حضور در ورزشگاه محمد بن زاید پرداخت و گفت: راس ساعت  ۲۰(به وقت امارات) همه ما پشتیبان تنها نماینده کشورهای عربی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستیم.‌ ای الهلال! عزت تو عزت ما به شمار می‌آید. شهر ابوظبی سه‌شنبه به خاطر الهلال آبی‌پوش می‌شود.

سومین شوک پرسپولیس در راه است!
مدیران باشگاه پرسپولیس باید خودشان را برای محرومیت جدید از سوی فیفا آماده کنند. آنتونی گولچ، بازیکن استرالیایی فصل گذشته پرسپولیس که حضور کوتاه‌مدتی در این تیم داشت پس از جدایی غیرحرفه‌ای از این تیم دست به شکایت از باشگاه پرسپولیس زده است تا سرخپوشان پرونده حقوقی دیگری را در فیفا داشته باشند. مسؤولان باشگاه پرسپولیس در همان ابتدا نیز سعی کردند توافقاتی را با وی و  وکیل قانونی‌اش داشته باشند اما گولچ که به خاطر تاخیر بیش از 2 ماه در دریافت دستمزدش اقدام به جدایی از این تیم کرد حاضر به این توافق نشد و دست به شکایت زد. گفته می‌شود حکم مربوط به گولچ نیز در حال تهیه است و بزودی به فدراسیون فوتبال می‌رسد تا سرخپوشان پس از پرونده مانوئل ژوزه و همچنین محرومیت و جریمه به خاطر انتقال مهدی طارمی در آستانه سومین شوک قرار بگیرند.

رحمتی و جباری باز هم بخشیده نشدند
2 کاپیتان تیم فوتبال استقلال همچنان از تمرینات این تیم دور هستند. عصر روز شنبه جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال دور از چشم خبرنگاران برگزار شد تا مصوبات این جلسه همچنان نامشخص باشد. با این وجود اما بر خلاف برخی شایعات و صحبت‌های پندار توفیقی مبنی بر بازگشت جباری و رحمتی به تمرینات استقلال بعد از جلسه هیات‌مدیره، این اتفاق صبح یکشنبه رخ نداد و این دو بازیکن همچنان از تمرینات این تیم دور هستند. شنیده‌ها از جلسه هیات‌مدیره این باشگاه حاکی است که اعضای هیات‌مدیره استقلال رای به بازگشت این دو بازیکن به تیم استقلال نداده‌اند تا آبی‌ها با آرامش بیشتری برای دیدار با سپیدرود به رشت سفر کنند. اعضای هیات‌مدیره استقلال همچنان تصمیم دارند رحمتی و جباری را از تیم دور نگه دارند و احتمالا بعد از حضور سرمربی جدید و با شروع دور جدید تمرینات، آینده این دو بازیکن مشخص می‌شود.

واکنش عجیب وزیر به محرومیت پرسپولیس
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش در مراسم رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار حضور پیدا کرد. مسعود سلطانی‌فر در حاشیه آیین رونمایی از یادمان شهدای ورزشکار از پاسخگویی به مشکلات پرسپولیس طفره رفت و در پاسخ به اینکه طاهری بارها اعلام کرده پرونده طارمی باشگاه را تهدید نمی‌کند اما حالا پرسپولیس از نقل‌وانتقالات محروم شده، گفت: اینجا آمده‌ایم تا درباره دفاع‌مقدس صحبت کنیم. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز از پاسخگویی طفره رفت و جلسه را ترک کرد.

جمهوری چچن کمپ احتمالی شاگردان کی‌روش
مدیر ورزشگاه احمد گروزنی در جمهوری چچن روسیه از اقامت احتمالی تیم‌ملی فوتبال ایران در این منطقه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ خبر داد. به نقل از سایت اسپورت روسیه، تیم‌ملی فوتبال ایران شاید برای حضور در جام جهانی 2018 اقامت در شهر گروزنی، مرکز جمهوری مسلمان‌نشین چچن را برگزیند. این خبری است که ماگومد ماتوسف آن را اعلام کرد. مدیر ورزشگاه احمد گروزنی که متعلق به تیم میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی و با همین نام است در این رابطه گفت: با نمایندگان ایران جلسه‌ برگزار کرده و صحبت کردیم. نمایندگان ایران از گروزنی بازدید و اینجا را رزرو کردند البته این تصمیم نهایی نیست. اگر تیم‌ملی فوتبال ایران کمپ دیگری را انتخاب کند تیم دیگری به شهر گروزنی و ورزشگاه احمد خواهد آمد.


Page Generated in 0/0056 sec