printlogo


کد خبر: 182091تاریخ: 1396/7/4 00:00
نبض جامعه

سازمان سنجش اعلام کرد
سه‌شنبه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی
نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور سه‌شنبه ۴ مهر اعلام می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، سازمان سنجش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور روز سه‌شنبه اعلام می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: بدین وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که در چهارمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ سوم شهریور 96 شرکت کرده‌اند، می‌رساند نتایج اولیه آزمون داوطلبان تا ساعت 20 روز سه‌شنبه 4 مهر 96 روی سایت سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی:
 www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان هر یک از دستگاه‌های اجرایی باید با توجه به اطلاعیه‌ای که به همراه نتیجه آزمون روی سایت قرار خواهد گرفت، اقدام کنند.

حمله با تفنگ ساچمه‌ای به ایستگاه‌ صلواتی
معاون اجتماعی پلیس پایتخت حمله به ایستگاه‌های صلواتی در تهران را تایید کرد. به گزارش تسنیم، به دنبال انتشار خبری مبنی بر حمله‌ور شدن چندین موتورسوار به تعدادی از ایستگاه‌های صلواتی در خیابان جی با شلیک تفنگ ساچمه‌ای و مجروحیت چند نفر بر اثر این تیراندازی‌ها، معاون اجتماعی پلیس پایتخت تیراندازی به این ایستگاه‌های صلواتی را تایید کرد. براساس این گزارش، سرهنگ مراد مرادی اعلام کرد: در پی این حمله یک نوجوان 12 ساله یکی از چشم‌های خود را به علت اصابت ساچمه از دست داد و یک نوجوان دیگر نیز از ناحیه کتف آسیب دید. وی خاطرنشان کرد: این حادثه به هیچ وجه امنیتی نبوده و بیشتر جنبه شوخی و شیطنت بچگانه داشته، ضمن اینکه صدای شلیک تیر در محل شنیده نشده و پرونده در کلانتری 119 مهرآباد در حال بررسی است و کارشناسان انتظامی بشدت حسب دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حال بررسی موضوع هستند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر خبر داد
اجرای طرح پنجره‌های امید
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نفع بیماران صعب‌العلاج، برپایی چادرهای سلامت، اهدای خون، برگزاری مراسم ترویج فرهنگ قرآنی و احادیث برای مقابله با بلایا و اطعام نیازمندان در سفره‌های عاشورایی داوطلبان و خیران این سازمان در سراسر کشور خبر داد. به گزارش
«وطن امروز»،  رضا اندام با اشاره به لزوم توجه بیشتر و رسیدگی بهتر به نیازهای افراد بی‌بضاعت‌، توسعه فرهنگ انفاق و توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی بویژه در روزهای ماه محرم و صفر، ادامه داد: طرح پنجره‌های امید با هدف جمع کردن مشارکت مسؤولانه و عمل به آموزه‌های دینی طراحی شده است تا هر هموطنی بتواند با هر بودجه‌ای در خیر جمعی مشارکت کند. وی از اقبال عمومی طرح پنجره‌های امید ویژه کمک به نیازمندان بویژه بیماران در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر خانه‌های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر، کد #5151*733* و شماره حساب 42/15000000 این سازمان نزد بانک ملت، آماده دریافت کمک‌های مردمی در این راستاست.


Page Generated in 0/0064 sec