printlogo


کد خبر: 182114تاریخ: 1396/7/5 00:00
شهرستان

نشست مسؤولان شهرداری اراک با مدیران شهرک‌های صنعتی
نشست مشترک مدیران شهرداری اراک و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید‌‌ استان برگزار شد. مهندس ذوالفقاری، معاون صنایع کوچک‌ شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در این نشست گفت: این شرکت آمادگی کامل دارد در قالب برنامه فن‌بازار منطقه‌ای استان راهکارهای کاربردی درباره مدیریت شهری به شهرداری‌ها بویژه شهرداری اراک ارائه دهد. وی افزود: وجود برخی مشکلات درباره وصول مطالبات واحد‌‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی از شهرداری‌ها وجود دارد که رفع نشدن آنان سبب دلسردی مدیران این بنگاه‌‌های اقتصادی در ادامه فعالیت و همکاری با شهرداری‌ها می‌شود. در ادامه این جلسه نادر اخوان، معاون اداری و برنامه‌‌ریزی شهرداری اراک نیز گفت: این شهرداری آمادگی کامل برای هرگونه همکاری و استفاده از محصولات و فن‌بازار شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی را دارد.


پروژه «مهرگان» در مخابرات منطقه گلستان کلید خورد
در جلسه‌ای که با حضور مهندس شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد، پروژه مهرگان رسما در استان آغاز به کار کرد. شهمرادی با اعلام این مطلب که مهرگان در بازه زمانی 6 ماهه دوم سال 96 به‌صورت همزمان در سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: در راستای اجرای این  پروژه تکالیفی برای مخابرات مناطق در نظر گرفته شده است که باید با دقت فراوان نسبت به برنامه‌ریزی در جهت تحقق آنها تلاش کنیم. وی برقرار کردن 15 هزار ADSL و
4 هزار FTTH در شهرستان‌های گرگان و گنبد و فعال کردن 11 هزار مشترک غیرفعال و افزایش ARPU را از تکالیف ابلاغی شرکت مخابرات ایران به استان گلستان در راستای این پروژه نام برد و همکاری و حمایت تک‌تک همکاران را در این زمینه خواستار شد. وی اضافه کرد: جهت اجرای درست این برنامه محوله، عملکرد شهرستان‌ها به‌صورت روزانه و هفتگی در این ستاد رصد و در پایان هر ماه از شهرستان‌هایی که عملکرد برتری داشته‌اند تقدیر خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0310 sec