printlogo


کد خبر: 182142تاریخ: 1396/7/5 00:00
پاتک سنگین پلیس به مجرمان خیابانی و اینترنتی

گروه اجتماعی: رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح ضربتی «رعد 2» در 24 ساعت گذشته در محلات تهران خبر داد و گفت:‌ در اجرای این طرح باند بین‌المللی پانچی‌آی منهدم شد.
به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح «رعد 2» اظهار داشت: استفاده از تمام ظرفیت پلیس پیشگیری و هزار نفر از مأموران موجود در کلانتری‌ها برای کشف جرم و دستگیری‌ها از جمله اقدامات پلیس پایتخت در اجرای طرح‌های ضربتی «رعد» است. رئیس پلیس پایتخت با اعلام این مطلب که رعد 2 در 24 ساعت گذشته در تهران رقم خورد، اعلام کرد: بعد از ساعت‌ها و روزها کار اطلاعاتی و شناسایی مأموران کلانتری در 24 ساعت گذشته، طرح دستگیری سارقان، قاچاقچیان، اراذل و اوباش و خرده‌فروشان موادمخدر در محلات تهران کلید خورد. عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت اظهار داشت: 105 مخفیگاه سارقان، موادفروشان، مالخران و اراذل و اوباش شناسایی شده و پلیس به آنها یورش برد که در پی آن 329 سارق و مالخر دستگیر شدند. وی درباره کشفیات این طرح بزرگ پلیس تصریح کرد: کشف 90 دستگاه خودروی سرقتی، 76 دستگاه موتوسیکلت، 105 دستگاه دوچرخه، 350 دستگاه گوشی تلفن همراه و انهدام و دستگیری 9 باند سرقت لوازم خودرو که تاکنون به 1500 سرقت لوازم خودرو اعتراف داشته‌اند، از جمله دستگیری‌های روز گذشته بوده است.
رئیس پلیس پایتخت با بیان این مطلب که در این بخش 161 نفر خرده‌فروش موادمخدر به همراه 32 کیلو انواع مواد دستگیر شده‌اند، اعلام کرد: مقادیری کالای قاچاق از جمله پوشاک، کفش، لاستیک و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شده‌ که ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه
4 میلیارد تومان است.
وی به انهدام باند بزرگ پانچی‌آی که یک باند بزرگ بین‌المللی در زمینه داروها و مواد بهداشتی و آرایشی تقلبی است اشاره کرد و گفت:‌ طرح بین‌المللی پانچی‌آی طرحی است که پلیس فتا با آن همکاری می‌کند و در عملیات خود توانست 102 نفر را که در سایت‌ها با این باند همکاری می‌کردند دستگیر کنند.


Page Generated in 0/0115 sec