printlogo


کد خبر: 182178تاریخ: 1396/7/6 00:00
سردار مؤیدی خبر داد
کشف ۴۰۰ تن مواد مخدر در ۶ ماه اول ۹۶

گروه اجتماعی: قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره میزان کشفیات ۶ ماه ابتدایی سال جاری، گفت: تاکنون ۴۰۰ تن مواد مخدر مختلف کشف شده که ۷۵ درصد از میزان کشفیات در مرزها و حاشیه مرز بوده است. به گزارش فارس، سردار علی مؤیدی در نشست تخصصی توسعه پایدار و اشتغالزایی در مناطق در معرض خطر، گفت: یکی از وظایف اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری و حضور در اجلاس اینچنینی است.
وی افزود: در راستای توافق صورت‌گرفته عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با سازمان ملل متحد و در راستای تحقق توافقنامه امضاشده مقرر شد مطالعه‌ای دقیق در جهت معیشت جایگزین و توسعه پایدار در مرزهای افغانستان و ایران با حمایت دفتر جرم سازمان ملل و پشتیبانی کشور آلمان نشست‌هایی برگزار شود.
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: نشست صبح امروز(دیروز) سرآغاز حرکتی جدید در جهت اشتغالزایی در مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان است.
سردار مؤیدی درباره میزان کشفیات مواد مخدر در 6 ماه ابتدایی سال جاری، اظهار داشت: در نیمه اول سال 96 بیش از 400 تن انواع مواد مخدر کشف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 11 درصد رشد در میزان کشفیات داشته‌ایم. وی گفت: 75 درصد از کشفیات 6 ماه سال جاری در مرزها و حاشیه‌های مرز صورت گرفته است که نشان‌دهنده نتایج خوب از هدف‌گذاری صورت‌گرفته است.
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با موضوع اعتیاد که در دولت گذشته در محضر مقام معظم رهبری 4 جلسه آن برگزار شده، گفت: گزارشات این جلسه تنظیم شده و قرار است با حضور رؤسای قوا در آینده نزدیک نخستین جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی با موضوع اعتیاد در دولت دوازدهم در محضر رهبر گرانقدر انقلاب برگزار شود.


Page Generated in 0/0062 sec