printlogo


کد خبر: 182184تاریخ: 1396/7/6 00:00
اخبار

«گیله‌وا» به ایستگاه آخر رسید
تهران میزبان روزهای پایانی ضبط سریال گیله‌وا شد. به گزارش روابط عمومی سریال گیله‌وا، فیلمبرداری این سریال به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود، از همین رو پس از اتمام ضبط این سریال در کیاشهر و سیاهکل استان گیلان، برای ضبط برداشت‌های آخر به تهران منتقل شده است. ضبط سریال گیله‌وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان از ابتدای تابستان امسال با نقش‌آفرینی بازیگرانی چون بهروز شعیبی، حسین توشه، حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، ستاره حسینی و امیرحسین صدیق در کیاشهر گیلان کلید خورد. ضبط این سریال در طول روزهای آتی با نقش‌آفرینی تنی‌چند از بازیگران، برای به تصویر کشیدن برخی صحنه‌های تاریخی مورد نیاز از قحطی سال 1297، در تهران پی گرفته می‌شود و به نظر می‌رسد در اواخر هفته آینده فیلمبرداری این سریال به پایان برسد و پس از طی مراحل تدوین آماده پخش از سیمای ملی می‌شود. گفتنی است این سریال به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری- رسانه‌ای اوج در تلاش است با نگاهی عاطفی به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال 1297 بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و بویژه مردم خطه گیلان در 100 سال گذشته باشد.

به همت بسیج رسانه ملی انجام شد
انتشار ترانه «نگاه آخر» برای شهید حججی
از جدیدترین اثر حجت اشرف‌زاده، خواننده کشورمان برای شهید محسن حججی رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، ترانه‌ «نگاه آخر» با صدای حجت اشرف‌زاده برای شهید محسن حججی همزمان با تشییع شکوهمند پیکر این شهید سرافراز منتشر شد. این قطعه که تولید آن توسط گروه موسیقی و سرود بسیج صداوسیما انجام شده است، پس از تکمیل مراحل فنی در اختیار مخاطبان قرار گرفت. گفتنی است ترانه این اثر را قاسم صرافان سروده و موسیقی و تنظیم آن بر عهده بهنام کریمی بوده است.

بیت‌المال را برای فیلم‌‌های مأیوس‌کننده خرج نکنید
سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اهمیت سینمای دفاع‌مقدس، گفت: در شرایطی که ۲۷۰ شبکه ماهواره‌ایِ رادیویی و تلویزیونی فارسی‌زبان با کمک صهیونیسم جهانی دارند علیه ملت ایران کار می‌کنند تا فرهنگ عاشورایی را از ما بگیرند، ما دیگر نباید ملت خودمان را تنها بگذاریم و بیاییم فیلمی بسازیم یا پول تهیه فیلمی را بدهیم که زیرآب این فرهنگ را بزند و اعتماد به نفس را از ملت ما بگیرد. وی در توصیه‌ای به هنرمندان این عرصه، گفت: دوربین‌های‌تان را از گل و درخت و جنگل کمی بالاتر بگیرید و حججی‌ها را هم نشان دهید. نیایید با پول بیت‌المال و امکانات این مردم، علیه اعتمادشان و روحیه‌شان عمل کنید. شما مسؤولیت بسیار سنگینی در این عرصه بردوش دارید. معاون فرهنگی- اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید برلزوم تقویت خودباوری در میان هنرمندان، به انتقاد از جایگاه برخی جوایز بین‌المللی در این عرصه پرداخت و گفت: جایزه‌هایی مثل اسکار و کن به اندازه همان صلح نوبلی ارزش دارند که به آن خانمی دادند که خودش شده است عامل کشتار مسلمانان میانمار.
 


Page Generated in 0/0049 sec