printlogo


کد خبر: 182257تاریخ: 1396/7/10 00:00
نبض جامعه

رئیس سازمان امداد و نجات:
ارسال محموله بشردوستانه به میانمار به سه‌شنبه موکول شد
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: محموله کمک‌‌های بشردوستانه هلال‌احمر به علت ناهماهنگی بنگلادشی‌ها و شلوغی فرودگاه این کشور، احتمالا روز سه‌شنبه ارسال خواهد شد.
به گزارش مهر، مرتضی سلیمی افزود: مجوزهای لازم برای ارسال محموله کمک‌‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران برای مسلمانان میانمار به بنگلادش اخذ شده بود که از سوی بنگلادش اطلاع داده شد به علت شلوغی فرودگاه بنگلادش این محموله روز سه‌شنبه ارسال شود. وی گفت: در صورت آماده بودن بنگلادش، این محموله ۳۰ تنی سه‌شنبه  ارسال خواهد شد.

رد رشوه 5/11 میلیون تومانی توسط مأموران پلیس
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از رد رشوه 11 میلیون و 500 هزار تومانی توسط مأموران انتظامی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ سیدجعفر حسینی در این‌باره گفت: ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر، در پی اطلاع از فروش موادمخدر توسط یکی از خرده‌فروشان موادمخدر در اتوبان آزادگان، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند. وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، 27 گرم موادمخدر کشف شد، افزود: متهم برای رهایی از قانون هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه به ماموران داده و یکی از بستگان نزدیک وی، مبلغ 11میلیون و 500 هزار تومان در نایلون قهوه‌ای رنگ تحویل ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت می‌دهد. سرهنگ حسینی با اشاره به هماهنگی ماموران پایگاه پنجم با سلسله مراتب فرماندهی، عنوان داشت: وجه مذکور صورتجلسه و به همراه مواد مکشوفه و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

نفوذ جریان‌های خنک شمالی به کشور
نفوذ جریان‌های خنک شمالی در استان‌های گیلان و اردبیل، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را همراه خواهد داشت.  به گزارش میزان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، با نفوذ جریان‌های خنک شمالی در استان‌های گیلان و اردبیل، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی آغاز می‌شود. روز دوشنبه ۱۰مهرماه با تقویت جریان‌های شمالی روی دریای خزر، بارش در استان‌های گیلان و اردبیل تشدید شده و دریای خزر مواج خواهد شد. همچنین روز دوشنبه در غرب استان مازندران، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و نیمه شمالی آذربایجان غربی نیز رشد ابر و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. از این رو توصیه می‌شود افراد برای جلوگیری از خسارت احتمالی در مناطق یاد شده آمادگی لازم را داشته باشند.

فهرست دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت علوم اعلام شد
فهرست دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم بعد از سپتامبر ۲۰۱۸ اعلام شد. مدارک تحصیلی صادره از موسسات ضعیف گروه «د» صرفا تا سطح کارشناسی قابل ارزشیابی است. به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان امور دانشجویان، جدیدترین فهرست دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم را اعلام کرد. براساس این گزارش، آن دسته از متقاضیان ادامه تحصیل در خارج  از کشور می‌توانند برای اطلاع از لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۲۰۱۸ به نشانیhttp://grad.saorg.irمراجعه کنند. سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، ۸۲ دانشگاه را در جدیدترین فهرست دانشگاه‌های خارجی مورد تایید خود قرار داده که این دانشگاه‌ها، در سطوح ممتاز، خوب، متوسط و ضعیف ارزیابی شده‌‌‌‌اند.


Page Generated in 0/0060 sec