printlogo


کد خبر: 182262تاریخ: 1396/7/10 00:00
کوتاه و گویا



  مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از اساتید، کارشناسان و فعالان فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال علاقه‌مند به برگزاری دوره آموزشی یا ارائه محتوا در یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال دعوت  کرد محتوا و مطالب آموزشی خود را در بخش کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی آن رویداد با نام و عنوان خود به عموم مخاطبان عرضه کنند.
  مسابقه بزرگ کتابخوانی اینترنتی از کتاب «۷۲ سخن عاشورایی» همزمان با ماه‌های محرم و صفر و هفته دفاع‌مقدس و با هدف بهره‌مندی بیشتر شهروندان از فضای معنوی و روحانی ماه محرم و ترویج اندیشه‌های مقام معظم رهبری در شعور حقیقی قیام امام حسین(ع)  برگزار می‌شود.
  امیرحسین عساری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 13 تهران گفت: به مناسبت ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، 3 المان نوری مزین به نام حضرت زینب(س) در بزرگراه امام علی (ع) تقاطع خیابان‌های صفا و پیروزی نصب شد.
  امیرحسین چیذری، مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران گفت: هفتاد و ششمین نشست ماهانه باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران و اولین نشست فصل پاییز با عنوان «صور فلکی پاییز» چهارشنبه 5 مهر از ساعت 16:30 الی 20:30  با حضور جمعی از منجمان آماتور، آکادمیک و علاقه‌مندان به این علم در تالار کهکشان این مرکز برگزار شد.
  سمیه حاجوی، شهردار منطقه7 تهران از افتتاح ششمین میدان میوه و تره‌بار این منطقه تا پایان آبان ماه سال جاری خبر داد و در ادامه افزود: این پروژه در بزرگراه صیاد شیرازی شمال، بعد از میدان سبلان، خروجی مسیل باختر، جنب ایستگاه متروی مجیدیه در حدود مساحت 2 هزار و 700 مترمربع بوده و پیش‌بینی می‌شود فعالیت احداث میادین میوه و تره‌بار تا پایان آبان ماه به اتمام برسد.
  غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک  شهرداری منطقه21 تهران با بیان اینکه جشنواره سرود همگانی آوای ترافیک از جمله نوآوری‌های این معاونت در 2 سال گذشته بوده، گفت: در سال تحصیلی
97-96 «سومین جشنواره سرود همگانی آوای ترافیک» با «محوریت موضوعی نقش و وظایف عابرپیاده در خیابان» در مدارس پهنه غربی پایتخت (مناطق 2، 5، 9، 21 و 22) برگزار می‌شود.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 تهران با بیان اینکه قیمت‌های اجناس ارائه شده در نمایشگاه زنان و تولید ملی در مقایسه با بازارهای هم‌تراز بسیار مناسب است، تصریح کرد: نمایشگاه و محصولات ارائه شده در آن تفاوتی با برندهای خارجی ندارد و کیفیت کالاهای تولید شده در مراکز کوثر نسبت به دوره اول بسیار بهتر شده‌ است.
  نخستین آزمایشگاه آموزشی دانشجویی فناوری ‌نانوی کشور با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری ‌نانو در دانشگاه سمنان و با هدف آموزش عملی- فناوری نانو به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی افتتاح شد.
  در آستانه روز جهانی غذا جلسه‌ای به منظور هماهنگی برگزاری برنامه‌های معاونت غذا و دارو در روز جهانی غذا با حضور معاون غذا و دارو، مدیر روابط عمومی دانشگاه و سایر اعضای اجرایی در سالن اجتماعات معاونت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تشکیل شد. دکتر زهرا حصاری، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر همکاری بیشتر و به‌کارگیری شیوه‌های مناسب جهت ارتقای آگاهی جامعه در زمینه حوزه‌های فعالیت معاونت غذا و دارو تاکید کرد.


Page Generated in 0/0054 sec