printlogo


کد خبر: 182264تاریخ: 1396/7/10 00:00
اخبار

جایگاه تماشاگران ورزشگاهی  در فرانسه فروریخت
فروریختن جایگاه تماشاگران در جریان دیدار تیم‌های فوتبال لیل و آمیان در لیگ یک فرانسه بیش از ۲۰ هوادار را زخمی کرد. به نقل از آ.اس، شنبه‌شب لیگ یک فوتبال فرانسه تحت تاثیر حادثه ورزشگاه لالیکورن قرار گرفت. در جریان دیدار لیل و آمیان بخشی از جایگاه تماشاگران فروریخت و بیش از ۲۰ نفر زخمی شدند. این اتفاق در دقیقه ۱۶ بازی پس از گلزنی توره رخ داد. هواداران لیل هنگام خوشحالی به سمت مانعی که تماشاگران و زمین بازی را جدا می‌کرد حرکت کردند که این اتفاق با ریزش بخشی از جایگاه همراه شد. ده‌ها تماشاگر روی زمین افتادند و هوادارانی که در جایگاه‌های بالاتر قرار داشتند نیز روی آنها افتادند. این حادثه باعث شد بیش از ۲۰ نفر زخمی شوند که حال 4 نفر از آنها وخیم است.

اساسنامه فدراسیون کشتی
 تصویب شد
اساسنامه فدراسیون کشتی به تایید اتحادیه جهانی و کمیته بین‌المللی المپیک رسید.
به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، پس از چند سال، «اتحادیه جهانی کشتی» با پذیرش آخرین اصلاحات صورت گرفته، اساسنامه فدراسیون کشتی را تایید کرد. این اساسنامه با اعلام اتحادیه جهانی به تایید «کمیته بین‌المللی المپیک» هم رسیده است. بر این اساس، بعد از ارسال آخرین ایرادات مربوط به اساسنامه فدراسیون کشتی از سوی اتحادیه جهانی در چند روز پیش، مذاکراتی  از سوی فدراسیون کشتی با وزارت ورزش صورت گرفت و سپس توضیحاتی پیرامون آخرین ایرادات، از طرف فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد. با توجه به تعاملاتی که از طرف فدراسیون کشتی با مقامات ذی‌ربط در اتحادیه جهانی فراهم شد، با اعلام این اتحادیه، اساسنامه فدراسیون کشتی به تایید اتحادیه جهانی و متعاقب آن کمیته بین‌المللی المپیک رسید.

اسامی بازیکنان تیم‌ملی فوتبال اعلام شد
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران اسامی ۲۷ بازیکن دعوت شده به اردوی این تیم برای 2 دیدار برابر توگو و روسیه را اعلام کرد که در بین آنها یک بازیکن جدید دیده می‌شود. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال اسامی ٢٧ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌ملی فوتبال را به شرح زیر اعلام کرد:
دروازه‌بانان: علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی، حامد لک، محمدرشید مظاهری
مدافعان: احسان حاج‌صفی، حسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید آقایی، وریا غفوری
هافبک‌ها(بازیکنان خط میانی) : احمد عبدالله‌زاده، اکبر ایمانی، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، وحید امیری، اشکان دژاگه
مهاجمان: علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، سامان قدوس، سردار آزمون تمرین تیم‌ملی فوتبال از روز دوشنبه دهم مهرماه در ورزشگاه پژوهشگاه نفت از ساعت١٦:٣٠ آغاز می‌شود. کاوه رضایی مهاجم فصل گذشته استقلال که این فصل به لیگ بلژیک رفته است بالاخره از سوی کی‌روش به تیم‌ملی دعوت شد اما هنوز سروش رفیعی نتوانسته نظر کی‌روش را جلب کند.

نیمار دوباره بارسلونا را به دادگاه می‌کشاند
بازیکن برزیلی سابق بارسا که به پاری‌سن‌ژرمن پیوسته روز سه‌شنبه در دادگاه حاضر می‎شود تا ۲۶ میلیون پاداش تمدید قراردادش را از این باشگاه طلب کند. با وجود اینکه نیمار چند هفته‌ای است به طور رسمی به عنوان بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن به کارش ادامه می‌دهد، هنوز ارتباط بد و مشکلاتش با بارسلونا ادامه دارد. در همین ارتباط قرار است دوباره باشگاه کاتالانی در دادگاه حاضر شود تا درباره پاداش تمدید قرارداد نیمار که به او پرداخت کرده‌اند ادعایش را مطرح کند. نخستین دادگاه باشگاه و بازیکن برزیلی درباره مالیات او بود که هنوز هم پرونده‌اش بسته نشده و در جریان است. این بار اما نیمار چندی قبل از جدایی از بارسلونا پاداش تمدید قراردادش را دریافت کرده و بارسلونا معتقد است چون این بازیکن در تابستان با پرداخت رقم فسخ قرارداد از آنها جدا شده باید این مبلغ را بازگرداند. البته از این مبلغ نیمار 5/8 میلیون یورو را دریافت کرده و ۲۶  میلیون آن را بخشیده است اما حالا که بارسلونا برای 5/8 میلیونش شکایت کرده، نیمار هم قصد دارد برای ۲۶ میلیون باقیمانده از این باشگاه شکایت کند. دادگاه رسیدگی به این پرونده قرار است روز سه‌شنبه برگزار شود.
 


Page Generated in 0/0040 sec