printlogo


کد خبر: 182325تاریخ: 1396/7/11 00:00
پاکپور در حاشیه رزمایش مشترک ایران و عراق:
امنیت مرزها نیاز مشترک ایران و عراق است

فرمانده نیروی زمینی سپاه امنیت مرزها را خواست و نیاز مشترک ایران و عراق دانست و گفت: استمرار اشراف و تسلط اطلاعاتی بر تحولات مناطق مرزی و پیرامونی از برنامه‌‌های عملیاتی پیوسته نیروی زمینی سپاه است.
به گزارش سپاه‌نیوز، سردار محمد پاکپور در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک نیروهای مسلح ایران و عراق که با نام «اقتدار» در مناطق مرزی غرب و شمال غرب کشور آغاز شده است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اظهار داشت: برقراری امنیت پایدار و مطمئن در شرایط کنونی که نظام سلطه و صهیونیسم در پی ناامن‌‌سازی منطقه برای پیشبرد اهداف شوم خود هستند، از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی افزود: 2 کشور ایران و عراق با داشتن دشمنان مشترک، تضمین امنیت مرزهای طولانی خود برابر تهدیدات را نیازی دائمی و مشترک دانسته و در این راستا برگزاری رزمایش اقتدار در دستور کار نیروهای مسلح 2 کشور قرار گرفت.
سردار پاکپور با اشاره به حضور یگان‌‌های زرهی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، توپخانه، پیاده و نیز پهپادها و بالگردهای نیروی زمینی سپاه در این رزمایش مشترک که با شرکت یگان‌‌‌هایی از ارتش عراق در شمال غرب کشور و مناطق مرزی استان‌‌های کردستان و آذربایجان غربی آغاز شده است، تصریح کرد: امنیت مرزها همواره مورد تاکید جدی نیروهای مسلح کشور بوده و در حین برگزاری این رزمایش تمرینات مشترکی برای اطمینان از امنیت مرزها طراحی شده است که به اجرا درخواهد آمد. فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان، امنیت مرزها را خواست و نیاز مشترک ایران و همسایگان از جمله عراق دانست و تاکید کرد: استمرار اشراف و تسلط اطلاعاتی بر تحولات مناطق مرزی و پیرامونی از برنامه‌‌های عملیاتی پیوسته نیروی زمینی سپاه بوده و تمرین اتصال شبکه اطلاعاتی مردمی، نظامی و امنیتی به یکدیگر در رزمایش‌ها و از جمله در این رزمایش مشترک مورد نظر قرار دارد.
 


Page Generated in 0/0053 sec