printlogo


کد خبر: 182336تاریخ: 1396/7/11 00:00
اخبار

گوآردیولا: بارسلونا نباید مقابل لاس‌پالماس بازی می‌کرد
سرمربی سابق بارسلونا معتقد است برای تکمیل اعتراضات جدایی‌خواهان کاتالونیا، بارسا نباید بازی مقابل لاس‌پالماس را برگزار می‌کرد. پپ گوآردیولا از برگزاری رفراندوم برای استقلال کاتالونیا حمایت و اعلام کرد ناامید است که بارسلونا مجبور شده پشت درهای بسته مقابل لاس‌پالماس بازی کند. سرمربی حال حاضر سیتی برای مدت ۱۷ سال بازیکن بارسا بوده و بعد از آن هم دوره‌ای موفق به عنوان سرمربی این باشگاه بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ داشته است. روز یکشنبه قرار بود رفراندوم جدایی‌خواهان کاتالونیا برگزار شود که با دخالت نیروهای پلیس و حمله به معترضان افراد زیادی مجروح شدند. بارسلونا که همان روز با لاس‌پالماس بازی داشت از فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی لغو شود اما موافقت نشد و قرار شد بازی پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود. پپ در واکنش به این موضوع به رادیو کاتالونیا گفت: بازی بارسلونا- لاس‌پالماس؟ اگر من بودم اصلا آن را برگزار نمی‌کردم. وقتی آن بازی را انجام دهی یعنی با تمام اتفاقاتی که افتاده به جامعه و عموم می‌گویی که همه چیز تمام شده است.

رونالدو موافق تاکتیک زیدان نیست!
ستاره پرتغالی رئال مادرید از وضعیت کنونی خود راضی نیست و دوست دارد تیمش با همان سیستم قبلی بازی کند. به گزارش شفقنا ورزشی، کریستیانو رونالدو در فصل جاری رقابت‌های لالیگا چند بازی را به خاطر محرومیت از دست داده اما در دیدارهایی که به میدان رفته آمار گلزنی ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است. رونالدو در سیستم جدید زیدان کمتر صاحب موقعیت گلزنی می‌شود. او دوست دارد رئال با سیستم 3-3-4 بازی کند اما با آسیب‌دیدگی کریم بنزما و گرت بیل، سرمربی فرانسوی رئال مجبور است سیستم تیمش را تغییر داده و از 2-4-4 استفاده کند. در این سیستم رونالدو به عنوان مهاجم نوک بازی می‌کند و در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی نمی‌شود، این در حالی است که او دوست دارد در کناره‌ها بازی کند تا بیشتر خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد. زیدان برای راضی نگه داشتن ستاره 32 ساله تیمش به احتمال خیلی زیاد بزودی سیستم تیمش را دوباره تغییر خواهد داد تا رونالدو باز هم به روند گلزنی بازگردد. در دیدار اخیر رئال برابر اسپانیول این ایسکو بود که توانست هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا رئال برنده این بازی حساس شود.

مدت دوری موراتا از میادین مشخص شد
مدت زمان خانه‌نشینی مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندن مشخص شد. آلوارو موراتا که در جریان شکست یک بر صفر شنبه شب چلسی برابر منچسترسیتی در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شد، 2 بازی‌ پیش‌روی تیم‌ملی اسپانیا برابر تیم‌های آلبانی و رژیم صهیونیستی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا را از دست می‌دهد. پس از آزمایش‌های تکمیلی مشخص شد موراتا دچار کشیدگی درجه 2 همسترینگ شده است. انتظار می‌رود مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندن که در این فصل در 9 بازی از رقابت‌های مختلف 7 گل به ثمر رسانده، مدت 2 هفته دور از میادین باشد و پس از پایان بازی‌های ملی، به بازی چلسی برابر کریستال‌پالاس در لیگ برتر و رم در مرحله لیگ قهرمانان اروپا برسد.

خداحافظی علی کریمی با نفت
پس از آنکه علی کریمی و بازیکنان نفت طلائیه را به ورزشگاه راه ندادند، وی به نوعی با این تیم خداحافظی کرد. علی کریمی اعلام کرده بود روز دوشنبه (دیروز) برای تمرین دادن بازیکنان نفت طلائیه به ورزشگاه نفت در تهرانسر می‌رود. بازیکنان این تیم هم به همراه کریمی در محل ورزشگاه حاضر شدند اما ماموران این ورزشگاه به دلیل صادر نشدن ابلاغیه از سوی باشگاه، به بازیکنان اجازه ورود ندادند. پس از این اتفاق، علی کریمی با بازیکنان تیمش عکس یادگاری انداخت و عنوان کرد دیگر نیازی به حضور او نیست. کریمی با این حرف‌، به نوعی با تیم خداحافظی کرد. کریمی پس از اینکه با بازیکنان تیمش خداحافظی کرد، درباره این خداحافظی گفت: این خداحافظی گذری بود زیرا به‌ هر حال ما با هم در ارتباط هستیم و ممکن است در مکان‌های دیگر مانند استادیوم یا برنامه‌های مختلف یکدیگر را ببینیم. او درباره قطع همکاری با نفت هم اعلام کرد: فکر می‌کردم شرایط برای حضور من در نفت مهیا شده اما اینگونه نبود و شرایط را مهیا نکردند. از روزهای آینده کادر فنی جدید با این تیم کار خواهد کرد.
 


Page Generated in 0/0057 sec