printlogo


کد خبر: 182369تاریخ: 1396/7/12 00:00
کوتاه و گویا

  آخرین مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره علمی سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران تا 25 مهرماه 96 تمدید شد. سومین جشنواره سراسری «علم برای همه» با مشارکت مسؤولان «برج میلاد» در محل سالن‎های نمایشگاهی رواق هنر برج میلاد و در هفته علم برگزار می‎شود.

  خداکرم کولیوند، مدیرکل تأمین مسکن و ساماندهی گلزار شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعطای بیش از 169 هزار فقره تسهیلات مسکن به ایثارگران طی مدت 4سال خبر داد.

  نشست‌های هفتگی پاتوق فیلم کوتاه و ویدئویی رسانه از این هفته، سه‌شنبه 11 مهر با نمایش و نقد فیلم «حبیب آقا» در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز می‌شود.

  دکتر احسان کامرانی، دبیر علمی چهارمین همایش نقشه‌برداری مغز ایران از ارائه تازه‌ترین یافته‌های علمی در حوزه نقشه‌برداری مغز خبر داد و گفت: استفاده از این اطلاعات در راستای درمان سریع‌تر و موثرتر بیماری‌ها و نارسایی‌های علوم مغز و اعصاب، علوم شناختی، توانبخشی، روانپزشکی و روانشناسی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

  به منظور اجرای بهینه و حمایت از پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو، سهیلا صادق‌زاده  شهردار منطقه 10 تصمیم دارد روزهای سه‌شنبه را به صورت پیاده بازدید‌های میدانی خود را از سطح محلات انجام دهد.

  علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از نصب حجم «گره چینی سرو» با هدف ایجاد فضای بصری مناسب و چشم‌نواز در سطح منطقه  2 خبر داد.  

  سید جواد علوی، متخصص طب سنتی تصریح کرد: افرادی که دچار خارش‌های پوستی، جوش و دمل‌های پوستی، خشکی بدن و خشکی مخاط هستند، مصرف هندوانه می‌تواند به کاهش مشکلات پوستی ناشی از افزایش حرارت بدن کمک کند، اینگونه افراد دچار یبوست و تشنگی شدید هم می‌شوند که مصرف هندوانه می‌تواند برای‌شان
 مفید باشد.


Page Generated in 0/0051 sec