printlogo


کد خبر: 182376تاریخ: 1396/7/12 00:00
حاشیه‌های جلسات شورای شهر ادامه دارد
محسن هاشمی قهر کرد!

گروه اجتماعی: دهمین جلسه علنی شورای شهر دیروز برگزار شد. آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی میهمان شورای شهری‌ها بود. آخوندی برای ارائه گزارش عملکرد دولت در حوزه بافت فرسوده به شورا دعوت شده بود اما بیش از 45 دقیقه صحبت کرد و خیلی هم به این موضوع نپرداخت.
به گزارش فارس، محسن هاشمی در جلسه روز گذشته شورای شهر معتقد بود نوسازی بافت فرسوده به سمت تخریب باغات رفته است.  همچنین رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: به دنبال نامه‌نگاری‌هایی که از سوی یکی از سازمان‌های نظارتی به شورا ارسال شده، جلسه آینده شورای شهر غیرعلنی برگزار خواهد شد. محسن هاشمی‌رفسنجانی در دهمین  جلسه شورای شهر تهران گفت:‌40 روز از کار این شورا می‌گذرد و از همان ابتدای فعالیت از طریق یکی از سازمان‌های نظارتی نامه‌هایی به صورت پیاپی و محرمانه به شورا ارسال شده است.  وی ادامه داد: در این نامه‌ها تذکر، پیشنهاد و بسیاری از مسائل مطرح شده که خطاب نامه‌‌نگاری آن عمدتا به ریاست شورا بوده است. هاشمی گفت:‌ برخی از این نامه‌ها نیز خطاب به شهردار تهران و برخی نیز خطاب به وزیر کشور ارسال شده است.  رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: این نامه‌ها جنبه محرمانه دارد به همین دلیل لازم است جلسه غیرعلنی برگزار کنیم تا روی آن بحث‌های لازم را انجام دهیم. وی ادامه داد: به همین دلیل جلسه هفته آینده (روز یکشنبه) شورای شهر به صورت غیرعلنی برگزار خواهد شد تا درباره این موضوعات بحث شود.  این در حالی است که شورای پنجمی‌ها اعلام کرده بودند جلسه غیرعلنی ندارند و همه جلسات شفاف و با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.
هاشمی همچنین درباره مصوبه الزام شهرداری به نامگذاری معبر یا خیابانی به نام شهید حججی،‌گفت: این موضوع در کمیسیون نامگذاری اعلام وصول شده است و بزودی به صحن خواهد آمد. در پایان جلسه دیروز شورا محسن هاشمی قهر کرد و به میان رسانه‌ها نیامد و گفت: هفته گذشته گفت‌وگوی بیش از 5 دقیقه‌ای بنده درباره واگذاری تبلت و خودرو به اعضای شورا به صورت کامل پخش نشد و بنده در جمع خبرنگاران حضور نخواهم داشت و اعلام کنید که هاشمی قهر کرده است.


Page Generated in 0/0075 sec