printlogo


کد خبر: 182392تاریخ: 1396/7/12 00:00
اخبار

اختلاف برانکو و سیدجلال علنی شد
در شرایطی که سیدجلال حسینی از رفع مصدومیتش و آمادگی کامل برای بازی کردن خبر داده اما انگار قرار نیست کاپیتان قرمزها در ترکیب تیمش به میدان برود. این ادعای روزنامه گل است که درباره آخرین وضعیت سیدجلال نوشته: با شروع لیگ هفدهم برانکو توانست شجاع را جذب کند و همچنین محمد انصاری را هم یک خط عقب‌تر برد تا از این دو بازیکن به عنوان مدافعان وسط استفاده کند. در نبود سیدجلال پرسپولیس نتوانسته کلین شیت کند و در 3 بازی اخیر، 2 شکست و یک تساوی کسب کرد. با این همه گویا برانکو برنامه‌ای برای استفاده از سیدجلال ندارد و گفته که او در بازی بعدی تیمش هم نیست تا اختلاف سرمربی و کاپیتان پرسپولیس علنی شود».

فیفا سعودی‌ها را نقره‌داغ کرد
فیفا فدراسیون فوتبال عربستان را به خاطر برخورد نامناسب با رسانه‌های قطری جریمه کرد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الکاس، تیم‌ملی فوتبال عربستان توانست جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست آورد. در دیدار تیم‌ملی فوتبال عربستان برابر ژاپن به خبرنگاران قطری بویژه‌ شبکه bien sport اجازه داده نشد وارد ورزشگاه شوند و بازیکنان عربستانی مصاحبه با این شبکه را تحریم کردند. فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) علاوه بر دادن تذکر کتبی جدی به فدراسیون فوتبال عربستان آنها را ۷۵۰۰ فرانک سوییس جریمه کرد و تاکید کرد در صورت تکرار، برخورد شدیدی با آنها خواهد کرد.

بازیکن مصری در راه تمرین به قتل رسید
بازیکن جوان مصری مورد حمله چند فرد ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید.‌ به نقل از elsport، احمد حمدی حسن، بازیکن ۲۲ ساله مصری بود که در تیم اسکندریه بازی می‌کرد. این بازیکن مصری زمانی که می‌خواست در تمرین تیمش شرکت کند با حمله چند زورگیر مواجه شد. او می‌خواست مقاومت کند و پول و وسایلی را که در خودرو داشت به 3 فردی که به او حمله‌ور شده بودند، ندهد اما مقاومتش به ضررش تمام شد و با شلیک چند گلوله و ضربات چاقو به قتل رسید. پلیس مصر اعلام کرد که شماره خودرویی را که متهمان سوار آن شده بودند پیدا کرده و بزودی آنها را دستگیر می‌کند.

طارمی اجازه حضور در کمیته اخلاق را پیدا نکرد
مهاجم تیم‌ملی در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا نکرد. به گزارش تسنیم، مهدی طارمی که قرار بود ساعت 15 روز گذشته (سه‌شنبه) برای پاسخگویی به ابهامات انتقالش به تیم ریزه‌اسپور در کمیته اخلاق حضور پیدا کند به دلیل مخالفت کارلوس کی‌روش در این کمیته حاضر نشد. سرمربی تیم‌ملی با توجه اینکه ملی‌پوشان ساعت 16:30 باید در تمرین تیم‌ملی شرکت می‌کردند اجازه خروج از اردو را به طارمی نداده و از این‌رو جلسه رسیدگی به پرونده انتقال طارمی به تیم ریزه اسپور در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

سامان ایرانی است و حق انتخاب داشت
هافبک تیم‌ملی فوتبال سوئد بابت انتخاب سامان قدوس برای بازی در تیم‌ملی ایران، به او حق داد. «کن سما» هافبک 24 ساله و ملی‌پوش اوسترسوند سوئد گفت‌وگویی را درباره شرایط تیم‌ملی کشورش و همچنین شرایطی که دارد، انجام داده و البته در بخشی از این گفت‌وگو اشاره‌ای به سامان قدوس داشته است. هم‌تیمی قدوس درباره اینکه چرا این بازیکن به جای تیم‌ملی سوئد، بازی در تیم‌ملی ایران را انتخاب کرده است، گفت: من هم قطعاً دوست داشتم قدوس را اینجا داشته باشیم اما نمی‌توانم جای او باشم. قدوس ایرانی است و حق انتخاب داشت.

احتمال معاوضه سانچس و دراکسلر
احتمال دارد تا چند ماه دیگر سانچس و دراکسلر میان آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن معاوضه شوند. به گزارش فارس، بنا به نوشته روزنامه دیلی‌استار، سانچس از وضعیت خود نزد توپچی‌های لندن خرسند نیست. دراکسلر نیز موقعیت خود را با آمدن بازیکنانی همچون نیمار در پی‌اس‌جی در خطر می‌بیند. از این رو این احتمال هست در پنجره زمستانی تیم پاریسی گلزن شیلیایی را در اختیار گیرد و در نقطه مقابل دراکسلر را به تیم لیگ برتری بدهد. ستاره ژرمنی تیم فرانسوی سال گذشته به عضویت پی‌اس‌جی درآمد. در حالی که سانچس از سال ۲۰۱۴ شاگرد آرسن ونگر نزد آرسنال است.


Page Generated in 0/0050 sec