printlogo


کد خبر: 182436تاریخ: 1396/7/13 00:00
اخبار

ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌سواری ایران درگذشت
حامد ژاله، ملی‌پوش پیشین دوچرخه‌سواری ایران به دنبال سانحه‌ای در آزادراه قزوین - کرج درگذشت. صبح چهارشنبه به دنبال تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین- کرج حامد ژاله یکی از ملی‌پوشان اسبق دوچرخه‌سواری کشورمان که حین تمرین بود دچار سانحه شد و دار فانی را وداع گفت. حامد ژاله، ملی‌پوش اسبق کشورمان و برادر علیرضا ژاله، رئیس کمیته کوهستان فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران است.

جردن باروز در راه ایران
چهره شاخص کشتی آزاد آمریکا موافقت اولیه خود را برای حضور در ترکیب قهرمان لیگ کشتی ایران اعلام کرده است. جردن باروز نابغه کشتی آمریکا و دارنده ۴ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک موافقت خود را برای حضور در ترکیب تیم کشتی آزاد بیمه رازی اعلام کرده و قرار است برای این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان که در ایران برگزار می‌شود روی تشک برود. کیومرث محرابی، سرپرست تیم کشتی بیمه رازی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: درباره مسائل مالی با باروز به توافق رسیده‌ایم و ان‌شاءالله این موضوع طی روزهای آتی نهایی خواهد شد. باروز نیز علاقه زیادی برای حضور در ایران دارد و مطمئناً حضور او همانند رقابت‌های جام جهانی با استقبال بسیار خوب مردم کشتی‌دوست روبه‌رو خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: همچنین زائور اوگایف نفر سوم اروپا در وزن ۵۷ کیلوگرم و ختیک تسابولوف قهرمان جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم هر دو از روسیه قرار است برای تیم بیمه رازی در دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال باشگاه‌های کشور روی تشک بروند. تیم بیمه رازی سال گذشته در فینال کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در اوکراین برگزار شد با شکست مقابل تیم تایتان مرکوری آمریکا به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

طارمی به CAS اعتراض می‌کند
مهاجم پرسپولیس در اعتراض به رای فیفا، به دادگاه CAS اعتراض می‌کند. به گزارش فارس، پس از آنکه فیفا مهدی طارمی را به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد با ریزه‌اسپور ترکیه 4 ماه محروم و مشترکا و به اتفاق باشگاه پرسپولیس به پرداخت ٧٨٩ هزار یورو غرامت محکوم کرد این بازیکن از طریق وکیلش و یک وکیل سوییسی پنجشنبه در دادگاه CAS اعتراض خود را ثبت خواهد کرد. علاوه بر اعتراض به غرامت، طارمی خواستار صدور دستور موقت مبنی بر تعلیق محرومیت و حضور در بازی‌ها تا صدور رای قطعی هم خواهد شد.

الهلال کاستا را رد کرد
رئیس باشگاه الهلال عربستان تاکید کرد کاستا دوست داشت تا ژانویه در این تیم بازی کند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الریاض، قبل از دیدار رفت تیم پرسپولیس برابر الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبرهای زیادی درباره احتمال حضور دیگو کاستا در تیم سعودی به گوش می‌رسید. رئیس باشگاه الهلال تاکید کرد کاستا تمایل داشت در الهلال بازی کند اما آنها این بازیکن را رد کردند. نواف بن سعد، رئیس باشگاه گفت‌: کاستا تصمیم گرفت در چلسی باز نکند و چند ماه خانه‌نشین شود. مدیر برنامه‌های این بازیکن او را به ما پیشنهاد داد اما با توجه به اینکه کاستا می‌خواست تا ژانویه با ما بازی کند تصمیم گرفتیم او را جذب نکنیم و به جای این بازیکن ریواس ونزوئلایی را جذب کنیم. او ادامه‌ داد: به سرمربی تیم اختیار تام داده‌ایم. او می‌تواند هر 6 بازیکن خارجی تیم را جواب و بازیکنانی را که دوست دارد جذب کند اما تا الان چنین درخواستی نداده است و تمایل دارد با همین بازیکنان به کار ادامه دهیم.

یک نوجوان ایرانی در بین ۶۰ استعداد برتر دنیای فوتبال
محمد شریفی، بازیکن ملی‌پوش سایپا در تیم‌ملی نوجوانان به عنوان یکی از ۶۰ استعداد برتر فوتبال جهان از نگاه گاردین انتخاب شده است. گاردین به رسم هر ساله ۶۰ استعداد برتر فوتبال جهان را معرفی کرده که در این فهرست نام محمد شریفی، بازیکن تیم سایپا و تیم‌ملی نوجوانان ایران نیز دیده می‌شود. شریفی ۱۶ساله، رکورددار جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است. او سال گذشته و در نیم‌فصل دوم لیگ برتر برای استقلال خوزستان به میدان رفت و در ادامه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد.  شریفی در ابتدای فصل جاری توسط علی دایی به خدمت سایپا درآمد و قرارداد طولانی‌مدتی را با این تیم امضا کرده و زیر نظر اسطوره فوتبال ایران فعالیت می‌کند. او سال گذشته به همراه تیم‌ملی زیر ۱۶ سال ایران موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات قهرمانی آسیا شد و توانست مجوز حضور در جام‌جهانی زیر ۱۷ را به دست آورد.


Page Generated in 0/0056 sec