printlogo


کد خبر: 182440تاریخ: 1396/7/13 00:00
آمار عجیب رئال؛ هر بازی یک مصدوم!

داوید گارسیا مدینا: کارواخال، مارسلو، تئو، کوواچیچ، بنزما و بیل؛ این لیست بازیکنان مهمی است که در رئال‌مادرید غایب هستند. حالا مصدوم شدن بازیکن در تیم زین‌الدین زیدان تبدیل به امری طبیعی شده است.
یکی از بدشانس‎ترین بازیکنان این تیم ستاره ولزی، گرت بیل است. زیدان برای بازی مقابل دورتموند روی او حساب کرده بود اما تنها 72 ساعت بعد از آن زمان لازم بود تا او مصدوم شود و بدتر اینکه اعلام شد باید برای یک ماه از میادین دور باشد.
این دهمین مصدومیت بازیکنان مادرید بود و این در حالی است که این تیم تنها 12 بازی انجام داده است. یعنی آمار مصدوم شدن بازیکنان در این تیم به طور میانگین حدودا یک نفر در هر بازی است. این آمار بیش از هر چیز بدنسازی رئالی‌ها را زیر سوال می‌برد و البته نشان می‌دهد زیدان مانند فصل قبل نتوانسته به طور موفق از سیستم چرخشی‌اش استفاده کند.بعد از 2 ماه رقابت زیدان ترجیح داده در بیشتر بازی‌‎ها قوی‌ترین ترکیب را به زمین بفرستد و این ترکیب تقریبا همان ترکیبی بود که در بازی مقابل یوونتوس در فینال کاردیف لیگ قهرمانان اروپا هم وارد زمین شده بود.بعد از تنها چند بازی که در آن خسوس وایخو بیرون بود، رئال‌مادرید با موج مصدومیت‌ها مواجه شد و بازیکنانی مانند مارسلو، کوواچیچ، بنزما و تئو هم مصدوم شدند. همه آنها هم در 3 بازی آخر تیم مقابل آلاوز، دورتموند و اسپانیول آسیب دیدند.از روز شنبه دوباره اخبار بد برای این باشگاه آغاز شد. در این روز بود که مادرید اعلام کرد کارواخال مصدوم است و هنوز خبری درباره زمان بازگشتش مطرح نشده است. بعد از آن روز دوشنبه بود که ولز اعلام کرد گرت بیل برای بازی‌های ملی در اختیار این تیم نخواهد بود و مصدوم است.
سکانس تکراری
مشکل مصدومیت در رئال‌مادرید مشکلی جدید نیست. یک سال پیش در یک فصل کامل که زیدان به عنوان مربی روی نیمکت هدایت تیم نشسته بود، بازیکنانی مانند کیلور ناواس، کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، په‌په و ایسکو مصدوم شدند.به همین دلیل است که با وجود این میزان مصدومیت، شاید مادرید باید خوشحال باشد که تعطیلات بین‌المللی(فیفادی) آغاز شده‌ است، چون چند روزی دوری از فوتبال برای بازیکنان این تیم خوب است و باعث می‌شود فرصت پیدا کنند کمی استراحت داشته باشند.انتظار می‌رود بزودی بنزما و تئو به ترکیب تیم بازگردند اما درباره بازیکنان دیگر مثل کارواخال و بیل کمی زمان نیاز است تا مشخص شود چه زمانی در اختیار زیدان خواهند بود.
 


Page Generated in 0/0062 sec